Mooi pakket en tijdige levering

Alleen maar positieve geluiden gehoord over het kerstpakket dit jaar!

Zeer tevreden!

Zeer tevreden over het totale plaatje. Heldere bestelwijze en juiste levering op het afgesproken tijdstip! Top!

Goede service, duidelijke communicatie

Zeer positief; communicatie verliep soepel en de service was super. Financiële afwikkeling verliep ook heel soepel, wat niet altijd vanzelfsprekend is als groot bedrijf. Het enige waar we tegenaan liepen was dat de vouchers die we hadden besteld vroeger dan afgesproken waren verstuurd, we hebben nooit een antwoord gekregen op de vraag waarom dat gebeurd is. Maar het was verder geen probleem, iedereen was er heel blij mee. Ik zou dit zeker aanbevelen!

perfect

Zoals al jaren, alles perfect geregeld.

Wij waren best laat met bestellen maar alles top geregeld en op tijd.

Hele grote keuze van kerstpakketten, met veel variatie.

Wij hebben gekozen voor het Italiaanse pakket. Het was een heel leuk pakket met veel producten die iedereen kan gebruiken. Er zat echt niets tussen wat in de kast zou kunnen verdwijnen. Alles was leuk.

Makkelijk te bestellen en goed geregeld met verzenden

Goed geregeld met bezorgen, elk pakket is netjes thuisbezorgd na aanlevering van een adressenlijst, echt heel handig en geen omkijken meer naar. Het pakket was leuk, alleen de inhoud waren wel wat kleinere zakjes dan leek op de foto's. Maar wel veel verschillende dingen. Ik had een iets grotere doos verwacht eromheen, nu leek het pakket best klein. Dus iets ruimer inpakken met bijvoorbeeld wat meer opvulling erin zou er net wat leuker uitzien. Verder heel tevreden, goeie service en vriendelijke medewerkers.

perfect kerstpakket

alles ging perfect, mooi pakket en goede levering

Zeer leuke ervaring

Het was de eerste keer dat ik via hen bestel én het was een succes. Medewerkers tevreden, goede opvolging en prijs/kwaliteit top!

Prima pakket, prima service

Levering in overleg kunnen splitsen voor 2 vestigingen. Geleverd op de afgesproken dag. Goed gesorteerd pakket.

Precies conform afspraak geleverd, goede communicatie, zeer tevreden.

Goede service en prijzen

SUPER GOED GEREGELD.

Super goed en snel geregeld keurig netjes op de juiste tijd afgeleverd.

Had een folder mogen ontvangen en bij het uitzoeken van de kerstpakketten vond ik een mooi pakket voor onze medewerkers in de folder van IQP. Deze besteld en alles is netjes afgeleverd op de gevraagde datum. Vond het wel spannend, omdat ik jaren bij een bevriende relatie had besteld en nu opeens ging switchen en ook van te voren moest betalen. Had tussendoor even een berichtje wel op prijs gesteld, zoals "over een week gaan wij leveren" of iets dergelijks. Dat geeft dan net even meer vertrouwen voor nieuwe klanten.

Heel correct.

IQP is een heel betrouwbaar bedrijf! Zij komt haargemaakte afspraken correct na!

Kerstpakketten,nl heeft het prima geregeld, geen omkijken na!

Als je de kerstpakketten besteld hebt, is alles geregeld. Totaal geen klachten ontvangen van de werknemers. Prima voor elkaar Kerstpakketten.nl!

Besteld en op de afgesproken datum geleverd.

Uitstekende service, op tijd geleverd en mooie inhoud van het kerstpakket!

De medewerkers waren zeer enthousiast over hun kerstpakket!

Leuk pakket en alles prima conform afspraken geleverd

Eigenlijk zegt de titel alles al, ik heb geen verdere toevoegingen.

Goed geregeld, zag er netjes uit

Op tijd geleverd, leuk pakket

goed en correct verzorgd

goed, correct en tijdige levering

Uitstekende levering van prachtige kerstpakketten

Online bestellen superhandig en kan op tijd. Levering is altijd volgens afspraak en keurig verpakt. We hebben al een paar jaren de kerstpakketten hier besteld en dat bevalt uitstekend.

mooie samengesteld pakket

Mooi pakket en alles was in het pakket bruikbaar en lekker!

Toppakketten van een topbedrijf

Ik heb de kerstpakketten telefonisch besteld en werd vriendelijk en vlot geholpen. De inhoud van het pakket is niet anders dan op de foto in de catalogus, wat nog weleens tegen kan vallen. Dus gewoon heel goed voor elkaar!! Gr Connie

Alles zoals besteld ook geleverd aantal oke dag en tijdstip oke.