Correcte en snelle afhandeling van de vragen en de order.

Voor het definitief maken van de order, enkele vragen gesteld over de produkten. Hierop werd adequaat en klant vriendelijk op gereageerd.

Snelle en correcte verwerking van de order

Van plaatsen van de order tot het ontvangst van de kerstpakketten is alles naar wens verlopen. Wij zijn dan ook tevreden over de levering van de geplaatste order.

Eerste ervaring is goed

Optijd en netjes afgeleverd

Goede kerstpakketten met een goede prijs. Alles conform afspraak gegaan. Zeker voor herhaling vatbaar!

Overzichtelijke website, perfecte verzorging

Dit jaar voor het eerst besteld op Kerstpakketten.nl. Zeer tevreden met het resultaat en aflevering stipt op tijd.

Ruime keuze, voor iedereen wat wils!

Prima geregeld , mooie pakketten

Prima.

mooie pakketten en goede levering. Alles exact op tijd

volgend jaar weer

Goed en correct

Mooi pakket keurig verpakt en op tijd geleverd

een fantastisch familiebedrijf, met veel zorg en aandacht voor de klant.

de persoonlijke benadering is erg fijn. men is geinteresseerd in de mensen, waar het pakket voor bestemd is. er is alle ruimte om zelf een pakket samen te stellen of de hulp van de specialisten in te roepen. steeds weer een hele fijne afspraak om naar toe te gaan.

Het waren mooie pakketten. Netjes uitgewerkt thema. Aflevering was wat minder. opeens stonden de pakketten in de entré We ontvingen goedkopere wijnpakketten omdat de gekozen pakketten op waren, dit ging niet helemaal naar wens. De verrekening is nooit meer ontvangen.

Geachte mevrouw, Hartelijk dank voor uw reactie! Ik ben even in de betaling van de order gedoken en zie dat er op 16-09-2019 een bestelling is gedaan (waarvoor uiteraard onze dank). Op 18-09-2019 is er een terugbetaling gedaan via MultiSafePay op het rekeningnr waarmee u de betaling heeft verricht. Omdat de terugbetaling slechts € 3,63 betrof (dit had € 7,70 moeten zijn) heb ik op 03-02-2020 (na het lezen van uw reactie) het overige bedrag á € 4,07 teruggestort. Excuses voor deze deels latere terugstorting, ik weet niet waarom er in eerste instantie slechts € 3,63 is teruggestort! Hopelijk is de verrekening nu helemaal recht getrokken. Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben, horen wij graag van u.

Goed geregeld!

Na de leveringsproblemen van vorig jaar toch weer een kans gegeven en ik ben ontzettend tevreden. De levering was keurig op tijd en de inhoud van de pakketten was boven verwachting. Alle medewerkers waren aangenaam verrast!

Super pakketten

Super pakketten! Leuk idee om sommige dingen in het pakket te verpersoonlijken dmv teksten.

zeer tevreden

Goede service, mooie pakketten en nette levering.

Snelle service! goede prijs!

Wij waren ERG laat met het bestellen van kerstpakketen. Het team van kerstpakketen.nl heeft ons snel en vakkundig geholpen aan een geweldig pakket. Alles is top verlopen

supermakkelijk

Pakket was zoals verwacht en prima op tijd geleverd

Mooi pakket, voldeed aan de verwachtingen.

Mooi pakket!

duidelijke website en goede kwaliteit

Overzichtelijke website en de artikelen duidelijk omschreven. Al paar jaar daar besteld en altijd keurig en op tijd geleverd. Als ik nog iets erbij wilde bestellen was dit ook geen probleem.

Zoals gewoonlijk wederom geweldig!

Warm en hartelijk ontvangen en een zeer grote keuze gekoppeld aan een uitstekende service en afhandeling. Elk jaar wordt weer bevestigd waarom we steeds weer opnieuw voor IQP kiezen voor onze kerstgeschenken.

zeer tevreden

Correcte behandeling en aflevering, evenals voorgaande jaren.

Veel leuke reacties van onze relaties gekregen. Dus van ons een pluim!!

Zeer tevreden!!

Gewoon goed

Snel, makkelijk en ruime keuze. Pakketten zijn op tijd bezorgd en heb veel positieve reacties mogen ontvangen.

Super pakket en volgens afspraak stipt geleverd

Prachtige pakketten. Zag er verzorgd uit met goede kwaliteitsproducten!

Uitstekend!

We hebben een hele goede ervaring met Kerstpakketten.nl. Prettige service, en hele mooie pakketten...

Veel keuze, komen afspraken na, zeer mooie pakketten,