Ruime keuze en snelle levering

Ruime keuze kerstpakketten en een snelle levering.

Mooi pakket en bij een probleem wordt er gelijk actie ondernomen

Het was een mooi kerstpakket, 1 pakket had een probleem en dat werd direct opgelost. Goede service!

helemaal goed, keurig op tijd bezorgd ondanks de late bestelling.

Pakket was prima gevuld en op tijd bezorgd

Pakket was echt prima gevuld, echter ik had deze willen bezorgen bij 2 adressen, 1 is gelukt de andere kwam naar mijn eigen(factuur)adres. Genoten van de inhoud, maar kon geen nieuwe meer bestellen.

Eenvoudig te bestellen

Bestelling ging eenvoudig. Kerstpakket ruim op tijd ontvangen. Volgend jaar ga ik zeker weer bestellen.

Netjes verzorgd en de juiste artikelen die besteld zijn

Mijn ervaring is uitstekend en voor herhaling vatbaar

Wat een uitkomst! Eindelijk een leuk, origineel cadeau voor mijn (schoon) ouders, als dank voor het oppassen op onze dochter. Een kerstpakket is toch het leukste wat je kan krijgen. Als ik 1 ding mag noemen ter verbetering dan zou ik het supertof vinden als je ook kan selecteren op een bepaald product. Bijvoorbeeld een filter 'witte wijn' 'rode wijn' of zoiets. Nog mooier zou zijn als je meerdere producten zou kunnen selecteren.

Prima levering volgens afspraak

De kerstpakketten zijn prima en op tijd geleverd conform afspraak. Enige wat me wel opviel is dat de kwaliteit van de producten wat laag is en tegenviel (goedkoop).

Positieve feedback van collega's

Dit jaar gekozen voor een duurzaam pakket, medewerkers waren positief verrast dat het pakket niet alleen uit etenswaren bestond maar ook eens een keer iets anders.

Goede ervaring met Kerstpakketten.nl

Bij bezorging was er helaas iets stuk gegaan in de doos. Iets waar Kerstpakketten.nl ook niks aan kan doen, bij de vervoerder werd de doos gewoon hard op de deurmat neer gezet. Daarover gebeld met Kerstpakketten.nl, ze nemen direct de telefoon op en hebben direct gereageerd en een nieuwe doos op gestuurd die wij de volgende dag in ontvangst hebben genomen. Klasse, zo hoort het.

Netjes bezorgd en prima inhoud!

Het waren mooie pakketten, goede prijs-kwaliteit verhouding, bezorgd op de dag en de tijd die was aangegeven, prima track-en-trace en ondanks de moeilijk te bereiken locatie waar wij zitten kwam het toch goed. Ook fijne communicatie gehad dus ja, helemaal tevreden!

Goed opgelost

Voor de verzending van 1 kerstpakket aan de dure kant! Toch bestelling door laten gaan. Helaas kapot geleverd gekregen, oplossing was snel en top! Als de verzendkosten in betere verhouding zou zijn, is het bedrijf een dikke 10 waard!

Mooie en goed gevulde kerstpakketten en ook van de ontvangers alleen maar positieve reacties gehad. Top dus.

Een heel mooi pakket en goed gevuld.

Een heel mooi pakket en goedgevuld. Geen dingen die een jaar in de kast blijven staan. Eb voor elk wat wil's, heel het gezin.

Mooie kerstpakketten, helaas kwam deel beschadigd aan

De inhoud van de kerstpakketten is divers. Helaas kwam een deel van de kerstpakketten beschadigd aan (dozen ingedeukt en gescheurd). Niet echt leuk uitdelen op deze manier.

Mooie pakketten dit jaar

Klein probleem met iDeal en achter af e-mail ivm een achterstand in betaling , ondanks reactie via mail werd pas opgelost na een telefoontje

Prima levering van goed product.

Ik heb ze ervaren als goed gevuld kerstpakketten, helaas was er een schaaltje gebroken en had ik gelukkig zelf die doos. Dus ik hoop dat de ander wel heel is overgekomen. De rest was prima.

keurig en op tijd

x

Goed verzorgde kerstpakketten!

Alles was netjes afgeleverd en de medewerkers waren gelukkig allemaal tevreden! Het enige nadeel was dat het even puzzelen was welk pakket wat was.. Tot volgend jaar! :)

Leuke kerstpakketten afgesproken dag geleverd

naar alle tevredenheid geleverd

Service prima

Ik ben alleen een beetje teleurgesteld in wat er in zit vergeleken met de foto. Je moet echt de tekst leze om te ontdekken dat er kleine zakjes in zitten. En alles je het dan opgeld is het best een duur pakket voor weinig.

Prima,geeen gezeik of fouten

Positief

prima en hele ruime keuze

hele ruime keuze in verschillende prijsklasse

Gewoon goed. Zeker voor particulier

Overzichtelijk, makkelijk te bestellen. Juist heel fijn als particulier zijnde dat je geen minimum aan aantal pakketten hoeft te bestellen.

Mooie kerstpakketten

Duidelijke website met voor elk budget een leuk pakket. Mooie kerstpakketten besteld waar alle medewerkers tevreden mee waren. Duidelijke communicatie en de pakketten werden conform afspraak netjes geleverd.