Filters

10

Keurig verzorgd op afgesproken tijdstip geleverd.

Goed gevulde en perfect verzorgde pakketten! Duidelijke en klantvriendelijke website, levering keurig op afgesproken datum en tijdstip. Fijn dat er ook achteraf betaald kan worden. Wij hebben onze kerstpakketten hier het afgelopen jaar voor 3e keer op rij hier besteld. En weer louter positieve reacties van onze collega's!

  • Aanbevelen? Ja
10

Prachtig kerstpakket met goede kwaliteit aan levensmiddelen en goederen.

Makkelijk te bestellen en geode aflevering

  • Aanbevelen? Ja
8

Geweldige service!

Voor ons bedrijf een ruime hoeveelheid kerstpakketten besteld. Fijn dat ik zelf een dag kon kiezen om te laten bezorgen. Na een aantal weken had ik nog wat extra's nodig en dit kon zonder problemen nog meegeleverd worden. Goede service, vriendelijk personeel en afspraken worden nagekomen, top!

  • Aanbevelen? Ja
9

Goede levering, fijn contact, op naar de volgende bestelling!

Goede levering, fijn contact, op naar de volgende bestelling!

  • Aanbevelen? Ja
10

goed nagekomen wat is afgesproken

Afspraken die zijn gemaakt nagekomen. Factuur niet vooraf maar netjes met 30 dagen mogen betalen. Het is goed bevallen. Ook het pakket was super. We gaan zeker weer bestellen.

  • Aanbevelen? Ja
8

prima

mooie kerstpakketten, goed verpakt, goede levering

  • Aanbevelen? Ja
9

Zeer goede ervaring

Het is alleen jammer dat je eigenlijk in oktober al moet bestellen voor de leukste pakketten bij ons bedrijf is dat gewoon niet mogelijk

  • Aanbevelen? Ja
10

Super!

Wat een ruime keuze! Dat vind je bijna nergens. Echt voor ieder wat wils.

  • Aanbevelen? Ja
10

exact volgens bestelling

geen enkel minpuntje

  • Aanbevelen? Ja
9

mooie pakketten

Mooie pakketten, de levering was op de juiste tijd. wij zijn tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
10

Al jaren trouwe klant

Dit was het 4e jaar dat ik mijn kerstpakketten bij deze webshop heb besteld, tot volle tevredenheid.

  • Aanbevelen? Ja
2

Pakketten niet geleverd. Wordt neergelegd bij post nl

2 bestellingen geplaatst 1 helaas niet ontvangen, niet oplossing gericht. Hopelijk zie ik mijn geld terug. Ik bestel er nooit meer

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Geachte heer Pieter, Hartelijk dank voor uw reactie. Wat ontzettend vervelend om te lezen dat u ons bedrijf niet oplossingsgericht vindt. Ik heb gezien dat de 2 bestelde kerstpakketten zijn aangeboden bij PostNL, echter geeft PostNL een melding 'geadresseerde onjuist'. Vervolgens hebben zij de pakketten meegenomen naar depot 's-Hertogenbosch en staan deze daar nu nog steeds. Mijn collega heeft u gesproken en aangeboden om vervangende pakketten op te sturen, daar de gekozen pakketten niet meer voorradig waren. Echter wenste u hier geen gebruik van te maken en heeft u gevraagd om uw geld terug te ontvangen. Ondanks dat wij de pakketten nog niet retour hebben ontvangen van PostNL hebben wij wel direct het geld teruggestort. Ik hoop dat u leest dat wij alles gedaan hebben binnen onze macht. en deze vervelende situatie ten zeerste betreuren.

1

waardeloos

Bestel je al in begin oktober je pakketten en worden er net als vorig jaar weer tekort pakketten geleverd....... Dus kan ik dit jaar net als vorig jaar weer improviseren. En dt jaar ook weer pakketten kapot. Dit word allemaal bij ze gemeld en vervolgens doen ze niks voor je, leuk voor mijn personeel. Maar ik kom bij dit bedrijf noooooit meeeer terug!!!

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Geachte mevrouw Ingrid, Hartelijk dank voor uw reactie. Wij, Kerstpakketten.nl, zijn een verzamelplatform met verschillende aanbieders en depots door het gehele land. Uw order zou via twee verschillende depots verstuurd worden op de door u gewenste datum. Helaas heeft één van de depots een vertraging gehad waardoor 9 kerstpakketten in back-order zijn gekomen en later geleverd werden dan de door u opgegeven datum. Vervolgens heeft dit depot slechts 7 van de 9 kerstpakketten naar u verzonden (vanwege voorraadverschillen) en ervoor gekozen om 2 'veel duurdere' pakketten mee te sturen zodat u in ieder geval genoeg pakketten zou hebben om uit te delen. Het tekort aan kerstpakketten is dus niet helemaal waar, echter betreuren we wel dat het niet de 9 bestelde kerstpakketten waren maar 7+2 duurdere vervangers. Hierna heeft een van mijn collega's ook nog aangeboden om de 2 kerstpakketten aan u te crediteren...

10

super service

alles na behoren ontvangen zoals afgesproken.

  • Aanbevelen? Ja
9

Correcte en snelle afhandeling van de vragen en de order.

Voor het definitief maken van de order, enkele vragen gesteld over de produkten. Hierop werd adequaat en klant vriendelijk op gereageerd.

  • Aanbevelen? Ja
8

Snelle en correcte verwerking van de order

Van plaatsen van de order tot het ontvangst van de kerstpakketten is alles naar wens verlopen. Wij zijn dan ook tevreden over de levering van de geplaatste order.

  • Aanbevelen? Ja
9

Eerste ervaring is goed

Optijd en netjes afgeleverd

  • Aanbevelen? Ja
10

Top!

Goede kerstpakketten met een goede prijs. Alles conform afspraak gegaan. Zeker voor herhaling vatbaar!

  • Aanbevelen? Ja
8

Overzichtelijke website, perfecte verzorging

Dit jaar voor het eerst besteld op Kerstpakketten.nl. Zeer tevreden met het resultaat en aflevering stipt op tijd.

  • Aanbevelen? Ja
9

Top!

Ruime keuze, voor iedereen wat wils!

  • Aanbevelen? Ja
9

Prima geregeld , mooie pakketten

Prima.

  • Aanbevelen? Ja
10

mooie pakketten en goede levering. Alles exact op tijd

volgend jaar weer

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed en correct

Mooi pakket keurig verpakt en op tijd geleverd

  • Aanbevelen? Ja
9

een fantastisch familiebedrijf, met veel zorg en aandacht voor de klant.

de persoonlijke benadering is erg fijn. men is geinteresseerd in de mensen, waar het pakket voor bestemd is. er is alle ruimte om zelf een pakket samen te stellen of de hulp van de specialisten in te roepen. steeds weer een hele fijne afspraak om naar toe te gaan.

  • Aanbevelen? Ja
6

goed

Het waren mooie pakketten. Netjes uitgewerkt thema. Aflevering was wat minder. opeens stonden de pakketten in de entré We ontvingen goedkopere wijnpakketten omdat de gekozen pakketten op waren, dit ging niet helemaal naar wens. De verrekening is nooit meer ontvangen.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Geachte mevrouw, Hartelijk dank voor uw reactie! Ik ben even in de betaling van de order gedoken en zie dat er op 16-09-2019 een bestelling is gedaan (waarvoor uiteraard onze dank). Op 18-09-2019 is er een terugbetaling gedaan via MultiSafePay op het rekeningnr waarmee u de betaling heeft verricht. Omdat de terugbetaling slechts € 3,63 betrof (dit had € 7,70 moeten zijn) heb ik op 03-02-2020 (na het lezen van uw reactie) het overige bedrag á € 4,07 teruggestort. Excuses voor deze deels latere terugstorting, ik weet niet waarom er in eerste instantie slechts € 3,63 is teruggestort! Hopelijk is de verrekening nu helemaal recht getrokken. Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben, horen wij graag van u.

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews met een score lager dan een 6 worden 7 dagen na plaatsing gepubliceerd