Goed geregeld!

Na de leveringsproblemen van vorig jaar toch weer een kans gegeven en ik ben ontzettend tevreden. De levering was keurig op tijd en de inhoud van de pakketten was boven verwachting. Alle medewerkers waren aangenaam verrast!

Super pakketten

Super pakketten! Leuk idee om sommige dingen in het pakket te verpersoonlijken dmv teksten.

zeer tevreden

Goede service, mooie pakketten en nette levering.

Snelle service! goede prijs!

Wij waren ERG laat met het bestellen van kerstpakketen. Het team van kerstpakketen.nl heeft ons snel en vakkundig geholpen aan een geweldig pakket. Alles is top verlopen

supermakkelijk

Pakket was zoals verwacht en prima op tijd geleverd

Mooi pakket, voldeed aan de verwachtingen.

Mooi pakket!

duidelijke website en goede kwaliteit

Overzichtelijke website en de artikelen duidelijk omschreven. Al paar jaar daar besteld en altijd keurig en op tijd geleverd. Als ik nog iets erbij wilde bestellen was dit ook geen probleem.

Zoals gewoonlijk wederom geweldig!

Warm en hartelijk ontvangen en een zeer grote keuze gekoppeld aan een uitstekende service en afhandeling. Elk jaar wordt weer bevestigd waarom we steeds weer opnieuw voor IQP kiezen voor onze kerstgeschenken.

zeer tevreden

Correcte behandeling en aflevering, evenals voorgaande jaren.

Veel leuke reacties van onze relaties gekregen. Dus van ons een pluim!!

Zeer tevreden!!

Gewoon goed

Snel, makkelijk en ruime keuze. Pakketten zijn op tijd bezorgd en heb veel positieve reacties mogen ontvangen.

Super pakket en volgens afspraak stipt geleverd

Prachtige pakketten. Zag er verzorgd uit met goede kwaliteitsproducten!

Uitstekend!

We hebben een hele goede ervaring met Kerstpakketten.nl. Prettige service, en hele mooie pakketten...

Veel keuze, komen afspraken na, zeer mooie pakketten,

Duidelijk website. Correctie levering.

Goede service, snelle reactie.

Ook als er een wijziging is in de bestelling, snelle reactie.

Als er iets, altijd vriendelijk en altijd een oplossing.

Netjes verzorgd zoals afgesproken.

Zoals afgesproken bestelling netjes verzorgd. Communicate ook keurig. Niets te klagen. Pakket was mooi zoals gehoopt.

tevreden reacties

Pakketten zagen er netjes verzorgd uit. Werknemers waren zeer tevreden.

goede kwaliteit en snelle service

Er waren verkeerde pakketten geleverd in de juiste levering. De andere pakketten zijn nageleverd en we mochten de andere pakketten houden. Dat vind ik service!

SUPER

PERFECT

uitstekend!

Al verschillende jaren mee gewerkt en altijd prima ervaringen!

Alles tot in de puntjes verzorgt, mijn complimenten

Zeer goede ervaring

Makkelijke overzichtelijke site. Bestelling verloopt goed en wordt bezorgt op afgesproken termijn....Top!!

Keurige levering en op tijd

De inhoud was precies volgens verwachting.