Kwalitatief en ruime sortering

Ruime sortering en producten die men kan gebruiken in het dagelijkse bestaan.

Geweldig, aanrader... voor herhaling vatbaar!

Het bestelproces, de afhandeling, de bezorgdatum etc. en niet onbelangrijk de prachtige inhoud van het pakket. In een woord GEWELDIG! Zeker voor herhaling vatbaar. Dit jaar weet ik jullie zeker weer te vinden.

Heldere communicatie, snelle levering en een prachtig pakket voor een mooie prijs!

Alles is keurig afgehandeld

Bestelling eenvoudig en bij een vraag netjes te woord gestaan. Aflevering zoals beloofd. Geen minpunten vandaar de vijf sterren.

Alles gewoon netjes geregeld

Van bestelling tot contact en levering , alles goed geregeld.

Goede kerstpakket

De reacties van de medewerkers zijn positief. En als mijn mensen blij zijn, dan ben ik ook blij.

Goede service, vriendelijke mensen, op tijd zoals beloofd geleverd en geleverd wat er op de site vermeld stond. De producten zijn leuk, lekker en lang te gebruiken. Iedereen was enthousiast!

Mooie pakketten, veel keus, denken goed mee en zijn zeer flexibel!

goede contacten, goede levering

pakketten goed geleverd, goede contacten

Goede service, blij personeel

Snelle service en het personeel was blij met de pakketten.

zeer goed

Alleen maar lof gekregen over het kerstpakket

altijd altijd te laat altijd elk jaar zeggen ze die dag te komen en komen niet

zo n slecht bedrijf.!!!!!!!!!!!

Mooi pakket en tijdige levering

Alleen maar positieve geluiden gehoord over het kerstpakket dit jaar!

Zeer tevreden!

Zeer tevreden over het totale plaatje. Heldere bestelwijze en juiste levering op het afgesproken tijdstip! Top!

Goede service, duidelijke communicatie

Zeer positief; communicatie verliep soepel en de service was super. Financiële afwikkeling verliep ook heel soepel, wat niet altijd vanzelfsprekend is als groot bedrijf. Het enige waar we tegenaan liepen was dat de vouchers die we hadden besteld vroeger dan afgesproken waren verstuurd, we hebben nooit een antwoord gekregen op de vraag waarom dat gebeurd is. Maar het was verder geen probleem, iedereen was er heel blij mee. Ik zou dit zeker aanbevelen!

perfect

Zoals al jaren, alles perfect geregeld.

Wij waren best laat met bestellen maar alles top geregeld en op tijd.

Hele grote keuze van kerstpakketten, met veel variatie.

Wij hebben gekozen voor het Italiaanse pakket. Het was een heel leuk pakket met veel producten die iedereen kan gebruiken. Er zat echt niets tussen wat in de kast zou kunnen verdwijnen. Alles was leuk.

Makkelijk te bestellen en goed geregeld met verzenden

Goed geregeld met bezorgen, elk pakket is netjes thuisbezorgd na aanlevering van een adressenlijst, echt heel handig en geen omkijken meer naar. Het pakket was leuk, alleen de inhoud waren wel wat kleinere zakjes dan leek op de foto's. Maar wel veel verschillende dingen. Ik had een iets grotere doos verwacht eromheen, nu leek het pakket best klein. Dus iets ruimer inpakken met bijvoorbeeld wat meer opvulling erin zou er net wat leuker uitzien. Verder heel tevreden, goeie service en vriendelijke medewerkers.

perfect kerstpakket

alles ging perfect, mooi pakket en goede levering

Zeer leuke ervaring

Het was de eerste keer dat ik via hen bestel én het was een succes. Medewerkers tevreden, goede opvolging en prijs/kwaliteit top!

Prima pakket, prima service

Levering in overleg kunnen splitsen voor 2 vestigingen. Geleverd op de afgesproken dag. Goed gesorteerd pakket.

Precies conform afspraak geleverd, goede communicatie, zeer tevreden.

Goede service en prijzen

SUPER GOED GEREGELD.

Super goed en snel geregeld keurig netjes op de juiste tijd afgeleverd.