Goed assortiment en prettige communicatie

Er was genoeg keuze aan pakketten en het bestellen verliep makkelijk. Er was een kleinigheid, maar deze is prima opgelost, dus de service is ook goed op orde.

Leveren op tijd, komen afspraken na en denken mee

Leveren op tijd, komen afspraken na en denken mee

Mooie pakketten en goeie levering

Mooie pakketten en goeie levering.

Ontvangen wat we ervan verwacht hadden, en de medewerkers meer dan tevreden

Prima geregeld

Prima geregeld, op tijd.

Voor t eerst bij jullie besteld. Nog nooit vanuit een catalogus besteld. Beetje huiverig, want je weet nooit 😬. Maar t was super geregeld..iedereen blij. Prachtige pakketten. Als ze dit jaar weer zo goed zijn bestel ik weer.

Zoals altijd is alles weer netjes geleverd!

Zoals altijd is alles weer netjes geleverd!

betrouwbaar leverancier

Sinds een paar jaar ervaringen en altijd prima gegaan. Levering volgens afspraak, kwaliteit en prijs verhouding is prima. Goed ingepakt en kwalitatieve verpakkingen. Website info qua voorraad ook betrouwbaar en duidelijk.

Accurate levering, mooi pakket!

Geleverd op het overeengekomen moment, iedereen was blij met de mooie pakketten.

top geregeld!

Top geregeld!

perfect zoals verwacht

Op korte termijn groot aantal besteld en op gevraagde datum geleverd! Niets op aan te merken mooi pakket

Snelle levering, goede service, leuke pakketten!

Snelle levering, goede service, leuke pakketten!

goed contact en afspraak qua levering

Leuk pakket, veel lieve reacties van onze medewerkers

juiste kerstpakket en op afspraaktijd

Keurig en goed verzorgd

Prima, de medewerkers waren erg blij met hun kerstvoucher.

Levering was prima op tijd, geen klachten ontvangen van de medewerkers over eventuele te late levering van hun bestelling.

Gemakkelijk keuze maken, bestelling op de afgesproken dag afgeleverd.

Gemakkelijk keuze uit een ruim assortiment, en prompte en correcte levering op de afgesproken datum.

Goed aanbod, correcte levering

Zeker aan te raden om hier je kerstpakketten te bestellen.

Top !

Van de offerte fase tot de levering alles tot in de puntjes geregeld.

Zoals als altijd weer mooie pakketten

Ook dit jaar weer ruime keuze, de pakketten zijn op tijd en fijn dat jullie meedenken.

Super service en dienstverlening

Voor de 2e keer kerstpakketten besteld via deze site. Werkt super en de pakketten worden keurig verpakt en netjes afgeleverd op de afgesproken datum. Het enige nadeel van de site is dat er zoveel keuze is in kerstpakketten..;) Duurde lang voordat we de keuze konden maken, maar het pakket werd uiteindelijk erg gewaardeerd door onze werknemers. Zeer tevreden!!

alles keurig voor elkaar.

contacten goed, levering goed.

Bestelling, afhandeling , levering en behulpzaamheid helemaal perfect

Zeer klantvriendelijk en ruimdenkend

Zeer professioneel, ruimdenkend en servicegericht