Had een folder mogen ontvangen en bij het uitzoeken van de kerstpakketten vond ik een mooi pakket voor onze medewerkers in de folder van IQP. Deze besteld en alles is netjes afgeleverd op de gevraagde datum. Vond het wel spannend, omdat ik jaren bij een bevriende relatie had besteld en nu opeens ging switchen en ook van te voren moest betalen. Had tussendoor even een berichtje wel op prijs gesteld, zoals "over een week gaan wij leveren" of iets dergelijks. Dat geeft dan net even meer vertrouwen voor nieuwe klanten.

Heel correct.

IQP is een heel betrouwbaar bedrijf! Zij komt haargemaakte afspraken correct na!

Kerstpakketten,nl heeft het prima geregeld, geen omkijken na!

Als je de kerstpakketten besteld hebt, is alles geregeld. Totaal geen klachten ontvangen van de werknemers. Prima voor elkaar Kerstpakketten.nl!

Besteld en op de afgesproken datum geleverd.

Uitstekende service, op tijd geleverd en mooie inhoud van het kerstpakket!

De medewerkers waren zeer enthousiast over hun kerstpakket!

Leuk pakket en alles prima conform afspraken geleverd

Eigenlijk zegt de titel alles al, ik heb geen verdere toevoegingen.

Goed geregeld, zag er netjes uit

Op tijd geleverd, leuk pakket

goed en correct verzorgd

goed, correct en tijdige levering

Uitstekende levering van prachtige kerstpakketten

Online bestellen superhandig en kan op tijd. Levering is altijd volgens afspraak en keurig verpakt. We hebben al een paar jaren de kerstpakketten hier besteld en dat bevalt uitstekend.

mooie samengesteld pakket

Mooi pakket en alles was in het pakket bruikbaar en lekker!

Toppakketten van een topbedrijf

Ik heb de kerstpakketten telefonisch besteld en werd vriendelijk en vlot geholpen. De inhoud van het pakket is niet anders dan op de foto in de catalogus, wat nog weleens tegen kan vallen. Dus gewoon heel goed voor elkaar!! Gr Connie

Alles zoals besteld ook geleverd aantal oke dag en tijdstip oke.

Keurig verzorgd op afgesproken tijdstip geleverd.

Goed gevulde en perfect verzorgde pakketten! Duidelijke en klantvriendelijke website, levering keurig op afgesproken datum en tijdstip. Fijn dat er ook achteraf betaald kan worden. Wij hebben onze kerstpakketten hier het afgelopen jaar voor 3e keer op rij hier besteld. En weer louter positieve reacties van onze collega's!

Prachtig kerstpakket met goede kwaliteit aan levensmiddelen en goederen.

Makkelijk te bestellen en geode aflevering

Geweldige service!

Voor ons bedrijf een ruime hoeveelheid kerstpakketten besteld. Fijn dat ik zelf een dag kon kiezen om te laten bezorgen. Na een aantal weken had ik nog wat extra's nodig en dit kon zonder problemen nog meegeleverd worden. Goede service, vriendelijk personeel en afspraken worden nagekomen, top!

Goede levering, fijn contact, op naar de volgende bestelling!

Goede levering, fijn contact, op naar de volgende bestelling!

goed nagekomen wat is afgesproken

Afspraken die zijn gemaakt nagekomen. Factuur niet vooraf maar netjes met 30 dagen mogen betalen. Het is goed bevallen. Ook het pakket was super. We gaan zeker weer bestellen.

mooie kerstpakketten, goed verpakt, goede levering

Zeer goede ervaring

Het is alleen jammer dat je eigenlijk in oktober al moet bestellen voor de leukste pakketten bij ons bedrijf is dat gewoon niet mogelijk

Wat een ruime keuze! Dat vind je bijna nergens. Echt voor ieder wat wils.

exact volgens bestelling

geen enkel minpuntje

mooie pakketten

Mooie pakketten, de levering was op de juiste tijd. wij zijn tevreden.

Al jaren trouwe klant

Dit was het 4e jaar dat ik mijn kerstpakketten bij deze webshop heb besteld, tot volle tevredenheid.

Pakketten niet geleverd. Wordt neergelegd bij post nl

2 bestellingen geplaatst 1 helaas niet ontvangen, niet oplossing gericht. Hopelijk zie ik mijn geld terug. Ik bestel er nooit meer

Geachte heer Pieter, Hartelijk dank voor uw reactie. Wat ontzettend vervelend om te lezen dat u ons bedrijf niet oplossingsgericht vindt. Ik heb gezien dat de 2 bestelde kerstpakketten zijn aangeboden bij PostNL, echter geeft PostNL een melding 'geadresseerde onjuist'. Vervolgens hebben zij de pakketten meegenomen naar depot 's-Hertogenbosch en staan deze daar nu nog steeds. Mijn collega heeft u gesproken en aangeboden om vervangende pakketten op te sturen, daar de gekozen pakketten niet meer voorradig waren. Echter wenste u hier geen gebruik van te maken en heeft u gevraagd om uw geld terug te ontvangen. Ondanks dat wij de pakketten nog niet retour hebben ontvangen van PostNL hebben wij wel direct het geld teruggestort. Ik hoop dat u leest dat wij alles gedaan hebben binnen onze macht. en deze vervelende situatie ten zeerste betreuren.

waardeloos

Bestel je al in begin oktober je pakketten en worden er net als vorig jaar weer tekort pakketten geleverd....... Dus kan ik dit jaar net als vorig jaar weer improviseren. En dt jaar ook weer pakketten kapot. Dit word allemaal bij ze gemeld en vervolgens doen ze niks voor je, leuk voor mijn personeel. Maar ik kom bij dit bedrijf noooooit meeeer terug!!!

Geachte mevrouw Ingrid, Hartelijk dank voor uw reactie. Wij, Kerstpakketten.nl, zijn een verzamelplatform met verschillende aanbieders en depots door het gehele land. Uw order zou via twee verschillende depots verstuurd worden op de door u gewenste datum. Helaas heeft één van de depots een vertraging gehad waardoor 9 kerstpakketten in back-order zijn gekomen en later geleverd werden dan de door u opgegeven datum. Vervolgens heeft dit depot slechts 7 van de 9 kerstpakketten naar u verzonden (vanwege voorraadverschillen) en ervoor gekozen om 2 'veel duurdere' pakketten mee te sturen zodat u in ieder geval genoeg pakketten zou hebben om uit te delen. Het tekort aan kerstpakketten is dus niet helemaal waar, echter betreuren we wel dat het niet de 9 bestelde kerstpakketten waren maar 7+2 duurdere vervangers. Hierna heeft een van mijn collega's ook nog aangeboden om de 2 kerstpakketten aan u te crediteren...