Snelle levering, goede service, leuke pakketten!

Snelle levering, goede service, leuke pakketten!

goed contact en afspraak qua levering

Leuk pakket, veel lieve reacties van onze medewerkers

juiste kerstpakket en op afspraaktijd

Keurig en goed verzorgd

Prima, de medewerkers waren erg blij met hun kerstvoucher.

Levering was prima op tijd, geen klachten ontvangen van de medewerkers over eventuele te late levering van hun bestelling.

Gemakkelijk keuze maken, bestelling op de afgesproken dag afgeleverd.

Gemakkelijk keuze uit een ruim assortiment, en prompte en correcte levering op de afgesproken datum.

Goed aanbod, correcte levering

Zeker aan te raden om hier je kerstpakketten te bestellen.

Top !

Van de offerte fase tot de levering alles tot in de puntjes geregeld.

Zoals als altijd weer mooie pakketten

Ook dit jaar weer ruime keuze, de pakketten zijn op tijd en fijn dat jullie meedenken.

Super service en dienstverlening

Voor de 2e keer kerstpakketten besteld via deze site. Werkt super en de pakketten worden keurig verpakt en netjes afgeleverd op de afgesproken datum. Het enige nadeel van de site is dat er zoveel keuze is in kerstpakketten..;) Duurde lang voordat we de keuze konden maken, maar het pakket werd uiteindelijk erg gewaardeerd door onze werknemers. Zeer tevreden!!

alles keurig voor elkaar.

contacten goed, levering goed.

Bestelling, afhandeling , levering en behulpzaamheid helemaal perfect

Zeer klantvriendelijk en ruimdenkend

Zeer professioneel, ruimdenkend en servicegericht

prefect

Dit jaar was iedere ontvanger laaiend enthousiast over zijn pakket. Mooier compliment kun je toch niet krijgen.

Zeer tevreden!

Onze ervaring is erg prettig met kerstpakketten.nl nette levering en leuke pakket keuzes.

Fijne ervaring met dit bedrijf snel en correct geleverd

Waardeloos bedrijf

13-12-2019 kerstpakketten besteld we zijn nu in januari en er is nog steeds niks binnen

ZEER, ZEER slecht en onbeschoft in ALLE opzichten!!

Wat een ramp dit jaar met Kerstpakketten.nl Op tijd kerstpakketten besteld en betaald! Afgesproken levertijd, niets geleverd. Gebeld, is een "foutje" uw spullen zijn blijven staan in ons magazijn. Zal maandag opnieuw worden aangeboden, waardoor ik mijn agenda moest aanpassen. GEEN enkel EXCUUS!!!! Op de afgesproken tijd maandag wederom geen kerstpakketten, dus einde van de dag gebeld, geen gehoor. Maandagavond een keurig bericht met alle artikelnummers per email verzonden. Dinsdag geen reactie op de brief, dus om 11.00 uur weer gebeld, hadden mijn mail niet gezien. Lange tijd aan telefoon, uiteindelijk bericht, de pakketten zijn zoek en nergens traceerbaar. Mijn vraag, hoe en wanneer lossen jullie dit op. Ik heb namelijk vanavond mijn pakketten nodig!! We lossen niets op, want ik heb de artikelen die u hebt besteld niet meer, Dus misschien kunt u naar de MAKRO gaan!! Ik kon niet geloven wat ik hoorde, dus mijn mijn vraag: "Wat moet ik doen"? Antwoord "ga naar de MAKRO, daar heeft u de meeste kans, om nog iets te kunnen kopen". Onze administratie zal het geld wel terugstorten!!! Verbouwereerd heb ik gevraagd of de eigenaar cq verantwoordelijke voor deze zaken, mij zou willen bellen. Had het kunnen weten, want uiteraard geen telefoontje meer. Daar zit je dan, zonder kerstpakketten. Inderdaad haar raad maar opgevolgd en naar de MAKRO gegaan. Geen enkel excuus, wat ik nog nooit heb meegemaakt. Wat een waardeloos bedrijf. Overal worden fouten gemaakt, maar dit is heel grof en zijn geen "foutjes" meer, zoals de medewerkster er zich steeds vanaf maakte. Denk na voor je iets besteld bij dit bedrijf. Op deze wijze ga je toch niet met mensen om. Conclusie.....Nooit meer bestellen bij deze club. Inderdaad voortaan direct naar de MAKRO gaan. Uiteindelijk een zeer goed advies voor de komende jaren, om voor al onze bedrijven daar de eindejaars inkopen te doen!!! Ik geef uiteraard deze tip ook aan mijn collega ondernemers. Dankjewel...!!!!

zeer slecht

Kerstpakket betaald en vervolgens niet geleverd.Er komt geen reactie meer. Op 23-12-2019 is het bedrijf ineens met vakantie? Niemand meer te bereiken. begint al aardig op oplichting te lijken. Pakket blijkt zomaar retour afzender te zijn gegaan en geld is niet terug gestort?

Pluspunten

Adequaat handelen en stipt op tijd de pakketten leveren. Uitgebreid assortiment.

Geen

Pluspunten

Ontzettend leuk pakket weer! Inmiddels voor het derde jaar en opnieuw weer erg verrast!

Baas@Work

Pluspunten

Leuk, divers en zeer correct bedrijf.

Blijf het assortiment verrijken met unieke producten.

Pluspunten

Zeer dienstverlenend, goede adviezen en meedenken met de wensen van de klant

Pluspunten

- vriendelijke, prettige communicatie - ruim assortiment

- geen

Pluspunten

Perfect! Beveel dit bedrijf aan iedereen aan!!