Company

Location: Utrecht
State:
Country: The Netherlands
Phone/Email: 030 2611076

LocoMix BV bestaat sinds 2003 en heeft altijd als doel gehad om opvallende, originele wenskaarten en bedankjes te ontwikkelen voor een positieve boodschap. Bij LocoMix is er keuze uit een groot assortiment trouwkaarten, bedankjes en geboortekaartjes. LocoMix heeft voor ieder wat wils. Kenmerkend aan de producten van LocoMix is dat deze helemaal in eigen stijl kunnen worden vormgegeven.

Hier vindt u beoordelingen, reviews en ervaringen van klanten die u voorgingen. Een beoordeling, review of ervaring heeft betrekking tot de geplaatste bestelling bij LocoMix. Bekijk de reacties om een goed beeld te vormen van onze organisatie, levertijden en service. Heeft u ook een bestelling bij LocoMix geplaatst? Laat ons dan weten wat uw ervaring was.

KiyOh principles:

• All customers are allowed to review
  • Reviews must meet the review guidelines
  • Checks to prevent fake reviews as much as possible: Read more.
  • Report abuse or other matters here.

LocoMix B.V.
0% (0)

Reviews

Leuke bedankjes.
Suggestions
Snellere communicatie met klanten. Wij hadden 2 weken eerder de kaarten al betaald en aangegeven ze te willen bestellen. Kregen 2 weken later pas een mail waarop nog werdt gevraagd of er geen geboorte gegevens op de bedankjes moest. Vorige week zijn de bedankjes verstuurd, echter nog steeds niet binnen. Godzijdank ben ik optijd met bestellen en heb ik ze nu nog niet nodig maar zou geen tweede keer meer bij jullie bestellen.
N.

Published on: 30/07/2018

Leuk aanbod
Suggestions
Wanneer een levering door omstandigheden niet geleverd kan worden is het als klant prettig om hierover geïnformeerd te worden. Dat was bij ons helaas niet het geval. Alle begrip voor de omstandigheid, maar zo jammer dat ik zelf moest informeren bij jullie waar mijn bestelling bleef. Het alternatief is snel geregeld (pepermunt ipv lollies) maar ik heb 68,75 betaald voor de lollies en voor 62,50 aan pepermunt geleverd gekregen. Ik hoefde niets bij te betalen. Ik hoor echter 6,25 terug te krijgen. Hier wilde ik echter niet moeilijk over gaan doen omdat ik de nasleep van ons heerlijke feest niet wilde verpesten. Maar nu jullie erom vragen....Helaas geen aanbeveling hoewel jullie super producten hebben.
Kirsten
Breda

Published on: 20/07/2018

Suggestions
8 repen chocolade met bedrukki,g die niet helder is ,beetje uitgelopen !!!
niet op tijd geleverd zoals beloofd ,2x moeten bellen .
Duplessis

Customer

Published on: 23/05/2018

Het ontwerp is leuk.
Suggestions
De wikkels om de blikjes die ik bestelde waren bijna allemaal losgelaten en enkele zaten er lelijk=niet strak of recht omheen. De lijm oo de plakstrip plakte niet voldoende.
Zo wie zo maar helemaal gezien ik ervoor betaalde om het geheel kant en klaar geleverd te krijgen echt niet oké!

Ik ben benieuwd naar jullie oplossing!
Comment
Beste mevrouw Pit,

Vorige week hebben wij naar aanleiding van uw klacht telefonisch contact gehad. Wij betreuren het zeer dat uw order niet naar tevredenheid is afgehandeld en hebben daar onze oprechte excuses voor aangeboden. Samen hebben we besproken hoe we het voor u kunnen oplossen. Daar hebben we goede afspraken over kunnen maken die bij u het onaangename gevoel hebben verzacht.
Wij hopen u heel graag als klant nog een keer te mogen begroeten.
R PIT
Zutphen