Company

Location: Utrecht
State:
Country: The Netherlands
Phone/Email: 030 2611076

LocoMix BV bestaat sinds 2003 en heeft altijd als doel gehad om opvallende, originele wenskaarten en bedankjes te ontwikkelen voor een positieve boodschap. Bij LocoMix is er keuze uit een groot assortiment trouwkaarten, bedankjes en geboortekaartjes. LocoMix heeft voor ieder wat wils. Kenmerkend aan de producten van LocoMix is dat deze helemaal in eigen stijl kunnen worden vormgegeven.

Hier vindt u beoordelingen, reviews en ervaringen van klanten die u voorgingen. Een beoordeling, review of ervaring heeft betrekking tot de geplaatste bestelling bij LocoMix. Bekijk de reacties om een goed beeld te vormen van onze organisatie, levertijden en service. Heeft u ook een bestelling bij LocoMix geplaatst? Laat ons dan weten wat uw ervaring was.

KiyOh principles:

• All customers are allowed to review
  • Reviews must meet the review guidelines
  • Checks to prevent fake reviews as much as possible: Read more.
  • Report abuse or other matters here.

LocoMix B.V.
1% (5)
0% (0)

Reviews

mooi afgewerkt.
Ziet eruit zoals op het voorbeeld op de site
vrij duur, kan goedkoper
Christa
Betekom

Published on: 07/08/2018

Positive
De kleur van de uitgekozen wikkel is goed.
Ziet er hetzelfde uit als online gezien.
Suggestions
De chocolaatjes zijn wel heel erg klein(plat).
Dat viel toch tegen.
Comment
Vervelend dat het formaat van de chocolaatjes tegen viel. We proberen door middel van foto's en een formaat afbeelding op onze website zo duidelijk mogelijk weer te geven wat u van onze bedankjes kunt verwachten. We hopen dat u toch met veel plezier de bedankjes heeft weg kunnen geven.

Team LocoMix
Customer

Published on: 23/07/2018

Positive
Ik vond de dingen die jullie aanbieden op de site mooi. Ik vond de verwerking van de bestelling snel. De digitale proefdruk was ook snel en het verwerken van de uiteindelijke bestelling ook.
Suggestions
De digitale proefdruk was mooi. Het eindresultaat week in mijn beleving wel hel veel af van de digitale proefdruk. Het kan zijn dat het normaal is dat de kleuren er op de printer toch anders uitzien, maar met het versturen van de digitale proefdruk wordt toch, althans bij mij, de suggestie gewekt dat de uiteindelijke print hetzelfde zal zijn. Dat was niet zo.
H
H

Published on: 13/06/2018
Recommendation: Yes

Positive
Bij de bestelling kreeg ik altijd heel snel een antwoord
Suggestions
Ik vond de verhouding prijs/kwaliteit niet juist...
De bestelde koekjes waren niet super van kwaliteit, veel te duur
Customer

Published on: 07/06/2018