Company

Location: Utrecht
State:
Country: The Netherlands
Phone/Email: 030 2611076

LocoMix BV bestaat sinds 2003 en heeft altijd als doel gehad om opvallende, originele wenskaarten en bedankjes te ontwikkelen voor een positieve boodschap. Bij LocoMix is er keuze uit een groot assortiment trouwkaarten, bedankjes en geboortekaartjes. LocoMix heeft voor ieder wat wils. Kenmerkend aan de producten van LocoMix is dat deze helemaal in eigen stijl kunnen worden vormgegeven.

Hier vindt u beoordelingen, reviews en ervaringen van klanten die u voorgingen. Een beoordeling, review of ervaring heeft betrekking tot de geplaatste bestelling bij LocoMix. Bekijk de reacties om een goed beeld te vormen van onze organisatie, levertijden en service. Heeft u ook een bestelling bij LocoMix geplaatst? Laat ons dan weten wat uw ervaring was.

KiyOh principles:

• All customers are allowed to review
  • Reviews must meet the review guidelines
  • Checks to prevent fake reviews as much as possible: Read more.
  • Report abuse or other matters here.

LocoMix B.V.
1% (5)
0% (0)

Reviews

Positive
Super geholpen tijdens het maken van een ontwerp & binnen 3 dagen in huis nadat wij hadden gemeld dat onze dochter was geboren.

Sanne
Dieren

Published on: 24/01/2019

Leuk assortiment.
Suggestions
De medewerker die mij hielp via e-mail/telefoon moet iets nauwkeuriger de mail met mijn instructies lezen: de verdeling van de kerstpresentjes voor mijn zakenrelaties was bijna fout gegaan, als ik het zelf niet even gedubbel-checkt had...
Marc van Gastel
Den Dungen

Published on: 07/01/2019

Positive
Het contact met de medewerkers van LocoMix verliep erg prettig. De bedankjes zagen er bovendien leuk uit en werden door onze gasten goed ontvangen.
Suggestions
De prijs is wat aan de hoge kant.
Elise
Rotterdam

Published on: 21/12/2018

Positive
vlotte manier van (samen)werken en afhandeling!

Duni Benelux BV
Breda

Published on: 19/12/2018

Positive
Ziet er goed en mooi uit!
Suggestions
Geen sticker(of eentje die beter losgaat) aan de achterkant, nu scheur je het kaartje kapot als je de sticker verwijderd.
Mylene
Nieuwegein

Published on: 04/12/2018

Positive
Turning Kaartjes zijn heel mooi en prima van kwaliteit
Suggestions
De meegeleverde enveloppen zijn niet volgens verwachting, ze zijn te slap en ogen beetje 'low budget'. We hebben nog andere stevige enveloppen gekocht om te versturen naar familie en vrienden.
Niels
Waregem ( België )

Published on: 02/11/2018

Positive
Zeer vlotte, correcte en vriendelijke afhandeling.
Supersnelle afhandeling en levering, ook al was het een lastminute bestelling
Suggestions
ik had 61 bloempotjes besteld, maar kreeg 61 potjes, 58 aardekluitjes, 59 zaadjes, een 70tal instructiehandleidingen en 65 vouwkartonnetjes. Op zich geen probleem, want ik had er toch enkele teveel besteld.
Customer
Tisselt

Published on: 30/10/2018

Klantgerichtheid
Suggestions
Kleur lint niet correct geleverd. Wit besteld en grijs gekregen.
Customer

Published on: 12/10/2018

Positive
Snelle levering. Zag er verzorgd uit.
Klein probleempje met de stickers werd snel en adequaat opgelost.
Suggestions
Even de druk bekijken. dit kost het bedrijf nu geld.
Louis
Castricum

Published on: 09/10/2018

Positive
Netjes in elkaar gezet, origineel bedankje!
Suggestions
Het ledlichtje past eigenlijk net niet in het doosje. Misschien kunnen jullie de doosjes een halve centimeter groter maken, dan wordt de bovenkant niet gedeukt.
Karin
Aarle-Rixtel