Company

Location: Zevenaar
State: Gelderland
Country: The Netherlands
Phone/Email: 085-0656430

Manves is a company that stands for quality in the field of classic outdoor lighting and garden lighting. In our webshop we are highly active by selling outside lighting and the corresponding garden accessories. In cooperation with transport company Transmission we deliver your order throughout Europe at the desired location. At Manves you will enjoy excellent service and you can shop safely.

KiyOh principles:

• All customers are allowed to review
  • Reviews must meet the review guidelines
  • Checks to prevent fake reviews as much as possible: Read more.
  • Report abuse or other matters here.

Manves Buitenverlichting
76% (45)
19% (11)

Reviews

Suggestions
Hoge verzendkosten, groot pakket voor de omvang van het pakket
Customer

Published on: 14/12/2018
Recommendation: No

Super snel
Niet
Customer

Published on: 12/12/2018

Positive
Bezield bedrijf met eer in het werk. Indrukwekkende website. Plezierig maatwerkadvies in toonkamer met iets van 30 modellen. Alles hoge kwaliteit. Gekozen model werd fraai compleet thuisbezorgd. Gaf ook nog behandeltips.
Suggestions
De maataanduiding van lantaarns op de website mag duidelijker. Is '50 cm' bv in- of exclusief de uitstekende pieken van een lantaarn. Sommige modellen in de toonkamer wijken ook iets af van foto's op website. Maar zijn daarmee niet minder.
Ceciel
Oosterbeek

Published on: 12/12/2018

Positive
Mooi product op tijd ontvangen. Zij reageren alert op reacties en zorgen voor een vlotte afhandeling.

galerie het moment
Zierikzee

Published on: 23/11/2018

Positive
Mooi assortiment van erg goede kwaliteit. Klantgerichte en persoonlijke benadering. Hele goede ervaring.

Kennel de Hoeve
Valkenswaard

Published on: 20/11/2018

Positive
nou, moet niet gekker worden, de baas kwan op zondag (!!!) de lamp zelf brengen. Wat een service en wat een aardige gast ! Goed uitgelegd hoe de aansluiting gedaan moest worden. Een prachtig tuinlantaarn, die precies hetzelfde is als de lampen die we hebben. Helemaal blij! Dank voor de goede service !
Gaan gewoon zo door! Prima
Marieke
Huizen

Published on: 16/11/2018
Recommendation: Yes

Pluspunten
We hebben de lamp helaas nog niet ontvangen, dus heb ik geen oordeel
Beveel dit bedrijf ( nog ) niet aan helaas

Huizen
01/11/2018

Aanbeveling: no

Positive
Prachtige lamp. Ben heel blij dat ik grote maat gekozen heb, staat zoveel mooier.
Suggestions
Nog beter verpakken, hoekjes van de glaasjes beschadigd. Bij de bezorgdienst gaan ze niet zachtzinnig om met de paketten.
Brigitte

Published on: 13/11/2018

Positive
Snel geleverd en een echt mooie, solide wandlantaarn.
Suggestions
Tip: Bij de afbeeldingen op de website foto's plaatsen van de lampen wanneer ze zijn geplaatst om zo van tevoren een duidelijker idee te kunnen krijgen van de grootte.
Hans
Leeuwarden

Published on: 12/11/2018

Snelle levering.
En een perfect product, zijn er erg blij mee.

Wim
Utrecht

Published on: 02/11/2018

Positive
ondanks dat het in het begin verkeerd ging met de order. Is het tot nu toe correct opgelost

cees
zoelen