Company

State:
Country: Belgium
Phone/Email: 0032-53827770

KiyOh principles:

• All customers are allowed to review
  • Reviews must meet the review guidelines
  • Checks to prevent fake reviews as much as possible: Read more.
  • Report abuse or other matters here.

Nominette.com
1% (16)

Reviews

Site ziet er mooi uit
Suggestions
Wij hebben tot op heden niets ontvangen( bestelling 21 december)
Hebben contact gezocht zonder resultaat.
Beste,
Tijdens de feestdagen waren wij gesloten. Wij hebben uw bestelling 27/12/18 verstuurd. Ondertussen contacteerden u per mail voor een controle van uw adres. Hebt u de bestelling ondertussen ontvangen?
Met vriendelijke groeten,
NCA
Nieuwveen

Published on: 15/01/2019

Suggestions
il faut coder les polices pour qu'on puisse recommander facilement le même modèle. la mention M1 ou M2 etc n'aparait pas lors de la commande
Bonjour,
Merci pour cette évaluation. Vous avez raison, après que vous avez choisi le modèle, le code n'apparaît plus sur le site, seulement la simulation. Mais entre-temps nous avons amélioré notre facture/confirmation. Le code du modèle est mentionné dessus. S'il y a un problème et vous nous faites un mail, nous essayons de vous aider.
Meilleures salutations,
Customer

Published on: 07/01/2019

Suggestions
strijklabels, laten los na eerste wasbeurt
Comment
Het is belangrijk is dat u de naamlabels heet instrijkt, lang genoeg en zonder stoom. De kleeflaag moet in het textiel kunnen smelten. Op katoen lukt dit normaal gezien zeer goed. T-shirts, hemden, … mogen geen probleem vormen. Bij polyester (sportkledij) moet er zeker een katoenen doek tussen gelegd worden. Het beste strijkijzer is er een waarbij de temperatuur zich niet automatisch aanpast en met een inox zool. Mogen wij u vragen dat u nogmaals probeert?
Met vriendelijke groeten, Nominette
wietske
dokkum

Published on: 06/12/2018

Positive
Pas reçu ma commande jusqu'à ce jour
En fait je n'ai toujours pas reçu mon paquet, posté le 7 novembre 2018
Bonjour Mme Krasucki,
Est-ce que, entretemps, vous avez reçu votre commande?
Meilleures Salutations,
Joelle
Bonnières sur Seine

Published on: 29/11/2018

Suggestions
Instrijklabels lossen na 1 wasbeurt!
Comment
Bedankt voor deze evaluatie. We gebruiken nochtans al meerdere jaren dezelfde kleeflaag, zonder problemen. Het is belangrijk de aanwijzingen op de achterzijde van het zakje goed te volgen. Belangrijk is dat u de naamlabels heet instrijkt (*** linnen), lang genoeg (zodat de kleeflaag) kan smelten en ook zonder stoom. Het beste strijkijzer is er een waarbij de temperatuur zich niet automatisch aanpast en met inox zool. Op katoen lukt dit normaal gezien zeer goed.
Met vriendelijke groeten,
Nominett
Lotte
Wijnegem

Published on: 19/11/2018

heel heel weinig
Suggestions
lange levertijd slecht te lezen labels, hechten slecht en blijven niet zitten, kleuren van de labels komen totaal niet in de buurt van de webpagina iets afwijking had ik wel verwacht maar zo'n groot verschil is onacceptabel
sylvia
arcen

Published on: 15/10/2018

Bonjour , j'ai jamais recu ma commande sa fait 15 jours que j'attend
Bonjour Mme Loze,

Merci pour votre évaluation.

Vous avez commandé le 5 septembre et votre commande a été envoyé le 7. Je viens de vous téléphoner et l'adresse est correcte vous me dites.
C'est dommage que la Poste a perdu votre commande. Aujourd'hui nous allons gratuitement retisser les étiquettes et envoyer demain à l'adresse de vos parents, comme convenu par téléphone. Nos excuses au nom de la poste.

Team Nominette
Loze

Published on: 04/10/2018
Recommendation: Yes

Mooi afgewerkt
Komt overee met wat er op de website staat
Suggestions
Strijketiquette blijft niet goed hangen. Na 1 maal wassen komt het los uit bijna de helft van de kleding
Comment
We vinden het spijtig dat u niet tevreden bent over onze instrijk labels. We gebruiken nochtans al jaar en dag dezelfde kleeflaag . Wanneer de labels na 1 keer loslaten in de was, dan is de kleeflaag misschien niet versmolten met het kledingstuk en kunt u proberen ze nog eens opnieuw in te strijken. De enige tip die we nog kunnen geven is lang genoeg en zo heet mogelijk (°°°) strijken met een 'ouderwets' strijkijzer, zonder stoom, met een inox zool. Met vriendelijke groeten, Nominette

Published on: 02/10/2018

Kan geen oordeelgeven want heb na 14 dagen nog niets ontvangen

Creylman
Ternat

Published on: 22/08/2018
Recommendation: Yes

Suggestions
je sais pas ce qui s'est passé, j'ai pas obtenu le même résultat que mon ancienne commande, c'est écrit trop petit
Bonjour Mme Verdurand,

Merci pour votre évaluation.

L’année passée vous avez commandé la police 3M, en juillet vous avez commandé la police 1M.
1M est plus petit que 3M, donc c’est tout à fait normal que vous n’avez pas le même résultat.

Bien à vous

Agnès Verdurand