Company

State:
Country: Belgium
Phone/Email: 0032-53827770

KiyOh principles:

• All customers are allowed to review
  • Reviews must meet the review guidelines
  • Checks to prevent fake reviews as much as possible: Read more.
  • Report abuse or other matters here.

Nominette.com
1% (26)
1% (18)

Reviews

Positive
Bij het ontvangen was ik heel blij, snelle levering, ziet er mooi uit enz.
Suggestions
MAAR, ik heb nu de kleren gewassen en al de nominetten zijn er met het wassen af, dus de lijm om het erop te strijken zou sterker moeten houden, dit trekt op niets.
Comment
Bedankt voor deze evaluatie. We gebruiken nochtans al meerdere jaren dezelfde kleeflaag, zonder problemen. Het is belangrijk de aanwijzingen op de achterzijde van het zakje goed te volgen. Belangrijk is dat u de naamlabels heet instrijkt (*** linnen), lang genoeg (zodat de kleeflaag kan smelten) en zonder stoom. Het beste strijkijzer is er een waarbij de temperatuur zich niet automatisch aanpast en met inox zool. Op katoen lukt dit normaal gezien zeer goed.
Met vriendelijke groeten,
Lieve
De Pinte

Published on: 17/11/2018

Positive
Vanskelig å si når varen ikke er kommet.
Raskere levering?
Randi
KRISTIANSUND N

Published on: 16/10/2018

Positive
De kleuren klopten met de bestelling
Suggestions
Bij sommige linten was onderaan wit te zien , en dus niet goed geverfd. En bij sommige teksten waren de letters niet goed.
Marthe van Pruijssen
Breda

Published on: 09/10/2018

Suggestions
Tekst veel te groot uitgevoerd voor kledinglabels.
Tussen afsturen en bezorgen zaten 4 werkdagen. Duurdt te lang.
Comment
Dag mevr. van der Woude, we vinden het spijtig dat u niet tevreden bent met de uitvoering van de naamlinten. U koos in het overzicht helaas het grootste model van onze instrijk labels. Daarna kreeg u nog een simulatie te zien. U koos ervoor om uw naamlinten, die de dag na bestelling klaar waren, per post te laten bezorgen. Dit kan inderdaad 4 werkdagen duren. In NL zijn augustus en september drukke maanden en heeft men tegenwoordig postbezorgers te kort. Dit verlengt de levertijd.
Mvg
Nominett
Customer
Oudehorne

Published on: 06/10/2018

Suggestions
Product blijft niet zitten na strijken volgens instructies
Dag mevr. Brassé,
We vinden het spijtig dat u niet tevreden bent over onze instrijklabels. We gebruiken nochtans al jaar en dag dezelfde kleeflaag voor onze instrijkbare naamlintjes en hebben weinig klachten hierover.
De enige tip die we nog kunnen geven is lang genoeg en zo heet mogelijk (°°°) strijken met een 'ouderwets' strijkijzer, zonder stoom, met een inox zool. Geen strijkijzer gebruiken dat zijn temperatuur aanpast aan de stof.
Met vriendelijke groeten,
Nominettes

Published on: 04/09/2018

Suggestions
Eigenlijk ben ik niet tevreden ! De naamkaartjes ingestreken in de kledij en ze komen allemaal los , zelfs nog vóór het wassen !!
Comment
Het spijt ons dat U hoegenaamd niet tevreden bent over de kleeflaag.
De kleeflaag die wij gebruiken is voor al onze klanten dezelfde en we krijgen zelden tot nooit een klacht erover.
Heeft U lang genoeg gestreken (min. 20 seconden), was het strijkijzer heet genoeg, en zeker geen stoom gebruikt?
Soms durven klanten het ijzer niet heet genoeg maken uit schrik de stof te beschadigen, een oplossing kan zijn
een katoenen zakdoek tussen het strijkijzer en het kledingstuk te leggen.
Wanneer de labels.

Published on: 30/08/2018

Suggestions
Helaas moet ik u mee delen, dat wij onze bestelling nog niet ontvangen hebben. Wij kregen het bericht van u dat het pakketje per 8 augustus bestuurd zou worden. Mvg F.Evers
14 augustus :
Geachte Mevrouw / Mijnheer
Ik wil u toch even mededelen, dat het pakketje zo juist is aangekomen.
Groetjes
Frans Evers.
Customer

Published on: 28/08/2018

Suggestions
Je suis très déçue cette fois-ci car depuis le 31/07, je n'ai toujours pas reçu ma commande client.
AU FIL ET A MESURE
VELAUX

Published on: 24/08/2018

prix frais d’en port
Suggestions
2 bande sur chaque lot ont des fils tirés et ne sont pas utilisable je suis très déçu surtout que vous êtes plus cher que rascol
stéphanie/ les créations de stouf/lcds
villey sur tille

Published on: 24/08/2018

Positive
Nette communicatie over zending, vriendelijke medewerker.
Suggestions
Product zelf zeer tegenvallend van kwaliteit. Ziet er goedkoop uit en laat los na 1 keer wassen. Nu niet voor professioneel te gebruiken.
Beste Mevr. Speijer,

Bedankt voor uw evaluatie.
Jammer dat u niet tevreden bent van ons product.
Wij weven onze producten, die zijn duurzamer dan gedrukte of geprinte labels.
Kleurvast in de was en dergelijke.
Indien de kleeflaag loskomt, zal u niet lang of heet genoeg gestreken hebben
We hebben heel veel klanten die super tevreden zijn van de kwaliteit. In de toekomst kan u ook bestellen bij onze zusterfirma Van Engelen en Evers maar bij hen is de minimumafname 500 stuks.
www.eelabelfactory.n
Anne