Company

State:
Country: Belgium
Phone/Email: 0032-53827770

KiyOh principles:

• All customers are allowed to review
  • Reviews must meet the review guidelines
  • Checks to prevent fake reviews as much as possible: Read more.
  • Report abuse or other matters here.

Nominette.com
1% (21)
1% (16)

Reviews

Suggestions
Malheureusement les étiquettes piquent la peau donc je ne m’en servirais pas. Dommage !
Bonjour Mme Galisson,
Vous avez choisi des étiquettes en lurex argent sur fond blanc. C'est vrai que certaines personnes sont sensible pour le lurex. Ce n'est pas possible de coudre les étiquettes là ou elles touchent moins la peau?
Meilleures salutations, Nominette
Sylvie
Saint-Erblon

Published on: 06/04/2019

Rapidité de fabrication
Suggestions
Montrer une vraie mise en scène du produit reçu. Nous donner les dimensions du produit. Ne pas mettre n’importe quelle photo qui pourrait nous induire en erreur lors de l’achat.
J’avais cliqué sur une étiquette double et j’ai reçu une étiquette non double et vraiment très grande. Le service client m’a dit de mieux me renseigner donc que c’était de ma faute mais pour moi tout était très clair lors de ma commande donc je n’ai pas senti le besoin de poser des questions et la mauvaise surprise en recevant le produit. Dommage car le produit semble être de qualité et qu’il n’y a que peu de fabricants qui semblent être de confiance.
Fiona
Paris

Published on: 24/02/2019

Service rapide .
Mais les nominettes se décollent vite .
Améliorer la qualité
Bonjour Mme Delhaye,
Merci pour votre évaluation.
Nous utilisons le même film adhésive déjà depuis plusieurs années, sans problèmes.
C’est important de repasser à de haute température (*** pour lin), de le faire assez longtemps et sans vapeur. Il ne faut pas utiliser un fer à repasser qui adapte sa température automatiquement au tissu que vous repassez. Prenez un fer classique en inox. Pour ne pas se décoller, le film adhésive doit en fait 'fondre' dans le tissu.
M. S., Nominette
Nathalie
MORLANWELZ

Published on: 08/01/2019

Positive
Bij het ontvangen was ik heel blij, snelle levering, ziet er mooi uit enz.
Suggestions
MAAR, ik heb nu de kleren gewassen en al de nominetten zijn er met het wassen af, dus de lijm om het erop te strijken zou sterker moeten houden, dit trekt op niets.
Comment
Bedankt voor deze evaluatie. We gebruiken nochtans al meerdere jaren dezelfde kleeflaag, zonder problemen. Het is belangrijk de aanwijzingen op de achterzijde van het zakje goed te volgen. Belangrijk is dat u de naamlabels heet instrijkt (*** linnen), lang genoeg (zodat de kleeflaag kan smelten) en zonder stoom. Het beste strijkijzer is er een waarbij de temperatuur zich niet automatisch aanpast en met inox zool. Op katoen lukt dit normaal gezien zeer goed.
Met vriendelijke groeten,
Lieve
De Pinte

Published on: 17/11/2018

Positive
Vanskelig å si når varen ikke er kommet.
Raskere levering?
Randi
KRISTIANSUND N

Published on: 16/10/2018

Positive
De kleuren klopten met de bestelling
Suggestions
Bij sommige linten was onderaan wit te zien , en dus niet goed geverfd. En bij sommige teksten waren de letters niet goed.
Marthe van Pruijssen
Breda

Published on: 09/10/2018

Suggestions
Tekst veel te groot uitgevoerd voor kledinglabels.
Tussen afsturen en bezorgen zaten 4 werkdagen. Duurdt te lang.
Comment
Dag mevr. van der Woude, we vinden het spijtig dat u niet tevreden bent met de uitvoering van de naamlinten. U koos in het overzicht helaas het grootste model van onze instrijk labels. Daarna kreeg u nog een simulatie te zien. U koos ervoor om uw naamlinten, die de dag na bestelling klaar waren, per post te laten bezorgen. Dit kan inderdaad 4 werkdagen duren. In NL zijn augustus en september drukke maanden en heeft men tegenwoordig postbezorgers te kort. Dit verlengt de levertijd.
Mvg
Nominett
Customer
Oudehorne

Published on: 06/10/2018

Suggestions
Product blijft niet zitten na strijken volgens instructies
Dag mevr. Brassé,
We vinden het spijtig dat u niet tevreden bent over onze instrijklabels. We gebruiken nochtans al jaar en dag dezelfde kleeflaag voor onze instrijkbare naamlintjes en hebben weinig klachten hierover.
De enige tip die we nog kunnen geven is lang genoeg en zo heet mogelijk (°°°) strijken met een 'ouderwets' strijkijzer, zonder stoom, met een inox zool. Geen strijkijzer gebruiken dat zijn temperatuur aanpast aan de stof.
Met vriendelijke groeten,
Nominettes

Published on: 04/09/2018

Suggestions
Eigenlijk ben ik niet tevreden ! De naamkaartjes ingestreken in de kledij en ze komen allemaal los , zelfs nog vóór het wassen !!
Comment
Het spijt ons dat U hoegenaamd niet tevreden bent over de kleeflaag.
De kleeflaag die wij gebruiken is voor al onze klanten dezelfde en we krijgen zelden tot nooit een klacht erover.
Heeft U lang genoeg gestreken (min. 20 seconden), was het strijkijzer heet genoeg, en zeker geen stoom gebruikt?
Soms durven klanten het ijzer niet heet genoeg maken uit schrik de stof te beschadigen, een oplossing kan zijn
een katoenen zakdoek tussen het strijkijzer en het kledingstuk te leggen.
Wanneer de labels.

Published on: 30/08/2018

Suggestions
Helaas moet ik u mee delen, dat wij onze bestelling nog niet ontvangen hebben. Wij kregen het bericht van u dat het pakketje per 8 augustus bestuurd zou worden. Mvg F.Evers
14 augustus :
Geachte Mevrouw / Mijnheer
Ik wil u toch even mededelen, dat het pakketje zo juist is aangekomen.
Groetjes
Frans Evers.