Company

State:
Country: Belgium
Phone/Email: 0032-53827770

KiyOh principles:

• All customers are allowed to review
  • Reviews must meet the review guidelines
  • Checks to prevent fake reviews as much as possible: Read more.
  • Report abuse or other matters here.

Nominette.com
1% (18)

Reviews

aangeleverde prijs - kwaliteit
Suggestions
snelheid. Op website staat "voor 10 uur besteld, de volgende dag geleverd" . Dit werd niet nagekomen want de bestelling werd dinsdag geplaatst en (ondanks dringende verzending) pas de volgende maandag geleverd. Ik had inderdaad wel gelezen dat deze slogan enkel opging voor 'standaard'-bestellingen, doch er worden hierdoor toch verwachtingen gecreëerd die helaas niet nagekomen werden. Dus beter deze slogan van website verwijderen.
Beste heer Janssens,

Ik vrees dat u het niet correct gelezen heeft.
Er staat:
Voor 15.00 uur besteld volgende werkdag verzonden!
Geldt alleen voor standaardproducten.

Wat u besteld heeft is geen standaardproduct.
De kleurcombinatie die u gekozen heeft wordt geweven op dinsdagen en donderdagen.

Daar u op dinsdag 20/11 besteld heeft, werden uw labels op do 22/11 geweven en op vr 23/11 verzonden.
Transporteurs leveren niet tijdens het weekend, het is dus normaal dat u het pas maandag ontving.
Luk Janssens
Brasschaat

Published on: 30/11/2018

Suggestions
Je n'ai toujours pas reçu les nominettes.... En attente je réponds non à la question recommandation.
Nathalie
Châtelet

Published on: 14/11/2018

Positive
de naamlabels zijn mooi gedrukt en prima afgeleverd
Suggestions
strijken in de kledij ging traag, duurde lang voor het vast zat en na 1 keer wassen hebben ik al 7 labels die terug in mijn wasmachine of droogkast lagen. Ik kan terug van voor af aan beginnen. Dit vind ik niet leuk.

Published on: 11/11/2018

Mooie kwaliteit
Suggestions
Lintjes zouden smaller mogen. Om onduidelijke redenen had mijn betaling 2 pogingen nodig, maar was enkele minuten later toch gelukt. Desondanks kreeg ik niks van mail of pakket. Pas na mail van mij enkele dagen later werd de bestelling nagekeken en klaargemaakt.
Comment
Direct na de bestelling ontvangt u als klant een factuur en een betalingsbevestiging. Opgepast, dit kan soms in uw spam terecht komen. Nominette ontvangt het order dat automatisch doorgestuurd wordt naar de productie. Gebeurt dit niet, dan is er iets fout gelopen. Op dat ogenblik moeten wij de betaling nakijken en het order manueel doorsturen naar de productie.
Met vriendelijke groeten,
Nominette

Published on: 01/11/2018

Suggestions
délai de livraison. Facture envoyée au bon endroit
Anne

Published on: 08/10/2018

Commande reçue rapidement
Suggestions
Espacement entre les lettres irrégulier

Published on: 25/09/2018

Positive
Mooi produkt en snelle levering.
Suggestions
Ik heb de bestelling op mijn bedrijf gezet omdat ik de labels verwerk in popjes die ik verkoop. Deze vorm van zakelijke klant bestaat niet in uw systeem. Ik kan wel mijn BTW nummer invullen, maar het ontbreekt in uw systeem de automatische verrekening in het eind bedrag waarin geen BTW behoort te zitten en u geen BTW hoeft af te dragen. Wij hebben ook een webwinkel en voor zakelijke klanten in België verrekenen wij automatisch de BTW aftrek in het eindbedrag. Dat ik zelf dat bij de NL belastingdienst moet aangeven etcetera zodat u deze verrekening niet hoeft te faciliteren. Dit klopt niet. Wij zouden dan de betaalde BTW met de Belgische belastingdienst moeten verrrekenen waar een minimum bedrag aan zit wat wij niet hebben. Dus mijn verzoek is om ook de zakelijke klant die geen wederverkoop doet een correcte factuur te sturen. Het is een kleine moeite wat in het systeem van uw webwinkel te installeren is.
Beste,
Bedankt voor uw beoordeling. Onze website werd oorspronkelijk gemaakt voor de consument, voor DIY. De laatste tijd vinden meer en meer firma’s en winkels de weg naar onze site. We hebben dit doorgegeven aan onze directie en zij gaan hier mee aan de slag. Het kan wel even duren vooraleer dit volledig op punt staat.
Met vriendelijke groeten,
Nominette
J.Pit Inspired People Work B.V.
Dieren Nederland

Published on: 24/09/2018

Livraison sans problème
Suggestions
Qualité du tissu à améliorer trop fragile pour piquage machine
Bonjour,
Nous n’avons jamais eu cette plainte avant. Voulez-vous dire que la qualité « taffet » est trop fine à utiliser pour une machine à coudre?
Vous pouvez peut-être mettre une aiguille plus fine sur la machine ?
Une alternative est une etiquette en qualité damas. Vous pouvez les commander sur www.eelabelfactory.com mais le minimum à commander est 500 pièces. Et bien sûr les prix de vente sont également basée sur cette qualité de luxe. J’espère que j’ai pu vous donner une réponse adéquate
Lili
Canet en roussillon

Published on: 20/09/2018

Positive
Veldig fint med de vevde merkene! Sølvfargen i skrifta ga en kjempe fin glans!
Suggestions
Det at jeg ikke på forhånd kunne se akkurat det jeg bestilte, trekker en del ned. Det vinduet som skulle vise hvordan min bestilling ble seende ut, stemte ikke så mye med sluttresultatet. Det var litt synd. Jeg visste ikke hvordan sluttresultatet kom til å se ut før jeg hadde produktet foran meg. Jeg måtte bare ta en sjanse. Skriften ble mye mindre en det jeg hadde sett for meg. Anbefaler at det under bestilling går an å få se nøyaktig hvordan sluttresultatet blir seende ut.
Maria
Ler