Company

Location: WOMMELGEM
State:
Country:
Phone/Email: 03 500 92 91

PackagingDirect.be is met tien gespecialiseerde webshops in Nederland en België één van de grootste online aanbieders van verpakkingen en disposables. 99,8% van ons assortiment leveren wij direct uit voorraad. Onze aanpak: 'Korte lijnen, snel schakelen en no-nonsense. Wij staan niet alleen voor service en kwaliteit, maar garanderen ook de laagste prijzen. Zie je hetzelfde product elders voor een lager bedrag? Dan ontvang je het prijsverschil direct van ons terug. Bekijk snel ons aanbod! Er zit zeker iets voor je bij. Bestel je voor 13:00 uur dan wordt jouw bestelling de volgende werkdag al geleverd. Geniet van gratis levering vanaf een bestelbedrag van € 200,-.

KiyOh principles:

• All customers are allowed to review
  • Reviews must meet the review guidelines
  • Checks to prevent fake reviews as much as possible: Read more.
  • Report abuse or other matters here.

PackagingDirect.BE

Belgian Offshore Cluster
OOSTENDE

Published on: 02/06/2019
Positive
Goede communicatie ook over de levertermijnen.
Suggestions
levertermijn zou korter mogen zeker als alle materiaal al in bezit is.
Comment
Hartelijk dank voor deze review, Patrick. Wij hanteren bij bedrukkingen altijd een levertermijn van 15 werkdagen na akkoord op de werktekening (bij normale levering). Mocht er spoed bij zijn, dan kan er natuurlijk sneller geproduceerd worden maar daar zijn logischerwijs wel extra kosten aan verbonden. Fijne dag nog!
Beeld & Klank Patrick Verheeken
De Klinge

Published on: 30/05/2019
Positive
Exact geleverd wat ik besteld heb
Comment
Dank voor dit mooie compliment! :)
Klant

Published on: 26/05/2019
Normaal steeds stipt laatste bestelling niet
Suggestions
Spijtig dat de verschillende verkoopsites niet centraliseren owv transportkosten etc

Goedemiddag, transportkosten binnen NL zijn gratis bij een besteding vanaf € 200 excl. btw. Voor België geldt dit bij een besteding vanaf € 300 excl btw. Dit staat ook aangegeven op onze website. Fijne dag nog!

om te reageren op uw antwoord, ik heb het erover dat jullie over verschillende sites beschikken die allemaal apart te bestellen zijn, zou interessant zijn als die centraliseren om 1 bestelling te plaatsen, dat er vanaf 300 euro per site gratis levering is weet ik en maak ik ook gebruik van, denk dat u de tip niet begrijpt.
Vof R & W
OLEN

Published on: 18/05/2019
Recommendation: Ja
Pluspunten
Normaal steeds stipt laatste bestelling niet

18/05/2019

Aanbeveling: Yes
Comment
Hartelijk dank voor dit mooie cijfer, Carla! We zijn je graag nog eens zo goed van dienst :)
Carla
Halen

Published on: 13/05/2019
Comment
Hartelijk dank voor deze mooie waardering!
Dent & Car Repair BVBA
Sint-Gillis-Waas

Published on: 13/05/2019
Positive
Karton zonder coating is zeer millieuvriendelijk en kan terug bij oud papier.Ideaal voor joggings bij drankbevoorrading.
Suggestions
Bekers van 20 cl zouden perfekt zijn.
Comment
Hartelijk dank voor je mooie beoordeling!
Tjak :Tielense jog en atletiekklub
Tielen (Kasterlee)

Published on: 08/05/2019
Snelle levering,
Ruime keuze.
Comment
Dank voor je mooie beoordeling, Luc!
Luc
Boom

Published on: 07/05/2019
Positive
Snelle levering - snelle reactie bij vraag.
Comment
Hartelijk dank voor het delen van jouw ervaring, Inge! En uiteraard dit mooie cijfer :)
Inge/Arcelormittal
Wondelgem

Published on: 07/05/2019
Suggestions
De geafficheerde prijs is zonder btw, pas bij afrekenen zie je dat dat erbij komt
Comment
Dank voor je beoordeling! De prijs incl. btw staat altijd achter het product aangegeven! :)
Klant

Published on: 06/05/2019