Company

State:
Country: Belgium
Phone/Email: 02/4003903

KiyOh principles:

• All customers are allowed to review
  • Reviews must meet the review guidelines
  • Checks to prevent fake reviews as much as possible: Read more.
  • Report abuse or other matters here.

Parkingzaventem.be
Legenda
> 90 days
30 - 90 days
< 30 days
10628 reviews (12 months)
35724 reviews (total)
4% (472)

Reviews

vriendelijke chauffeur en onthaalbediende
Suggestions
vrij lang moeten wachten op shuttel, meer trips
Veerle
Kessel-Lo

Published on: 25/11/2018

Positive
Zeer gemakkelijk gevonden en snel opgepikt door de bus. Chauffeur super vriendelijk en behulpzaam.
Suggestions
In het terugkeren vrij lang moeten wachten om naar de parking te vertrekken. De bus bleef stil staan aan de luchthaven want de chauffeur was nog aan de telefoon.
Habiba
Gent

Published on: 22/11/2018

Positive
Goede bereikbaarheid, goede busverbinding service
Suggestions
Personeel in het kantoor was afwezig bij afhalen auto, was aan het bidden in langsgelegen lokaal ! Vinden we niet kunnen! We hebben een halfuur staan wachten aan de receptie en er kwam niemand opdagen, zijn dan op zoek gegaan naar iemand en vonden hem in een nabijgelegen lokaal waar hij aan het bidden was en niet reageerde op onze oproep!
Er was schade aan de auto maar deze werd niet vergoed. Volgende keer nemen we waarschijnlijk andere aanbieder.
Gerry
Genk

Published on: 19/11/2018

Reservatie
Suggestions
te lang moeten wachten. Zowel bij heen- als terugreis. Telkens 45 minuten.
Zeker niet voor herhaling vatbaar
Jan
Roeselare

Published on: 16/11/2018

Positive
Goede locatie, scherpe prijs en goede verbinding met vliegveld echt top
Suggestions
De shuttle bus deed er in ons geval erg lang over, de chauffeur liet een dame instappen bij de slagboom en nam de tijd om de weg te wijzen, nadat de dame was uitgestapt stapte de chauffeur ook uit omdat er een auto bij voor hem bij de slagboom er niet uit kon, dit alles duurde erg lang. Dit was, naast het ongeluk waar we in kwamen bij Antwerpen waarbij een dame achter op ons reed in de file het gene waardoor we onze vlucht, op een paar minuten hebben gemist en een hele rompslomp hebben moeten doorstaan met opnieuw boeken voor de dag er op en alles wat hier bij komt met hotel. Moet wel zeggen dat we de chauffeur niet op de hoogte hebben gebracht dat wij enorme haast hadden. Tip is dus dat de chauffeur zich aan de rit moet houden, dame had ook aan andere de weg kunnen vragen en had een andere slagboom kunnen nemen.
De terug reis was daarentegen super

Published on: 15/11/2018

er waren bussen
veel te weinig shuttlebussen
om de 15 min een bus klopt niet
door te weinig bussen zijn de bussen overladen en duurt op- en afstappen heel lang

Suggestions
Stond bij aankomst parking erg lang te wachten voor de slagboom achter de bus. De doorgang werd geblokkeerd door andere auto's maar hier werd geen actie op ondernomen. Dit koste ca 15 minuten (!) Daarnaast heb ik de bus leeg zien vertrekken? en vervolgens >20 minuten gewacht op de volgende bus? Dit moet efficienter/pro-actiever kunnen. Ook zou het fijn zijn een indicatie tekrijgen waar nog parkeerplaatsen vrij zijn.

werty
Suggestions
Uitstraling locatie; afhandeling van extra kosten: bij uitloggen op scherm extra kosten van 6 euro (kan ivm vertraagde vlucht) en bij afrekenen bij betaalautomaat 12 euro moeten betalen. Dit geeft mij het gevoel van OPLICHTING. Geen personeel beschikbaar om mij beklacht te doen.
Njord
Alphen aan den Rijn

Positive
Ontvangst was zeer goed en duidelijk, voldoende ruime parkeervakken.
Suggestions
Wij stonden op parking 4 (of bij halte 4) de toegangswegen op de parking (dus waar al het verkeer elkaar kruist) zijn veel te smal. De parking wordt zodanig vol gestampt dat er totaal geen vlotter doorgang van auto's is. Laat staan wanneer er een pendelbus moet passeren.
Chauffeur was zeer traag van werken en rijden. Akkoord, met een volle bus kun je niet rap rijden maar een beetje doorwerken is toch wel op zijn plaats.
In het terugkomen moesten zijn 35 minuten wachten op de pendelbus. Veel te lang dus en er werd in de bus niet duidelijk gezegd waar we waren (het was donker). Men weet dus niet waar men moet uitstappen.
Dus in dat opzicht: duidelijke verlichte borden met een parking of haltenr. op raamhoogte van de bus zou aangewezen zijn.
Martijn Viersma
Hamme

Grote parking, goed afgesloten
Suggestions
Wij zijn snachts toegekomen. Hebben zeer lang in de koude moeten wachten op de bus. Hebben ook enkele keren gebeld naar het nummer maar ze waren niet bereikbaar. Niet aangenaam.
De busrit was redelijk brut, geeen communicatie.

More reviews...
Copyright © 2008 - 2018 KiyOh  |  Report abuse  -  Disclaimer  -  Guideliness  -  Contact  -  FAQ