Company

State:
Country: Belgium
Phone/Email: 02/4003903

KiyOh principles:

• All customers are allowed to review
  • Reviews must meet the review guidelines
  • Checks to prevent fake reviews as much as possible: Read more.
  • Report abuse or other matters here.

Parkingzaventem.be
5% (430)

Reviews

Reservatie
Suggestions
te lang moeten wachten. Zowel bij heen- als terugreis. Telkens 45 minuten.
Zeker niet voor herhaling vatbaar
Jan
Roeselare

Published on: 16/11/2018

Rien
Suggestions
A l'aller nous avons attendu dans le parking à 4h du matin pendant 50 minutes avant de voir arriver le bus qui devait nous conduire à l'aéroport. Service plus que médiocre. J'en parle à test achat. J'ai utilisé une fois mais pas deux.
M.Libert
Opprebais

Published on: 15/11/2018

er waren bussen
veel te weinig shuttlebussen
om de 15 min een bus klopt niet
door te weinig bussen zijn de bussen overladen en duurt op- en afstappen heel lang
Customer

Published on: 14/11/2018

werty
Suggestions
Uitstraling locatie; afhandeling van extra kosten: bij uitloggen op scherm extra kosten van 6 euro (kan ivm vertraagde vlucht) en bij afrekenen bij betaalautomaat 12 euro moeten betalen. Dit geeft mij het gevoel van OPLICHTING. Geen personeel beschikbaar om mij beklacht te doen.
Njord
Alphen aan den Rijn

Published on: 14/11/2018

Suggestions
Helaas een zwaar teleurstellende ervaring gehad met deze parking. Midden in de nacht ruim een uur moeten wachten op de bus met heel veel andere mensen. Toen de bus uiteindelijk kwam bleek maar de helft van de mensen in de bus te passen. Op de terugreis hetzelfde verhaal. Te veel mensen in de bus en geduw en geschreeuw van reizigers om mee te kunnen. Overdag rijden de bussen blijkbaar af en aan, maar laat in de nacht of in de vroege ochtend is dat niet zo. Info op de website komt niet overeen met de werkelijkheid helaas,
Maria
Netherlands

Published on: 13/11/2018

OP TERUGREIS NIET LANG MOETEN WACHTEN
Suggestions
OP HEENREIS ERG LANG MOETEN WACHTEN TERWIJL 2 LEGE BUSSEN LANGSREDEN OP P2A / OP TERUGREIS ONAANGEPAST VERVOER VOOR GROTERE BAGAGESTUKKEN
DENIS
ZULTE

Published on: 12/11/2018

Suggestions
Het is onaanvaardbaar dat we zo'n 45 min dienen te wachten op een bus aan de luchthaven. (andere mensen stonden er al 15min, dus 1*/uur is niet wat volgens jullie wordt beloofd). Zelfs opbellen had geen zin, kregen ook geen antwoord. We zijn dan ook totaal niet tevreden. Andere maatschappijen scoren veel beter.
Stefaan Vanbillemont
Oostende

Published on: 12/11/2018

Hugo
Lomprez

Published on: 11/11/2018

Suggestions
Slecht geregeld met de bussen .te lang wachten.te veel mensen in een bus.
Noodnummer gebeld vrijdag avond wordt niet opgenomen. Door diverse mensen getracht te bellen, zonder resultaat
Slecht georganiseerd waar auto's staan
De Koster
Breskens

Published on: 11/11/2018

Positive
We were lucky that the bus left shortly after we boarded on the return to the parking area
Suggestions
You cannot mention on the website that it takes 10 minutes and all passengers are individually transported to the airport. Our reality was 45 minutes and a driver who kept waiting unexplicably for more cars to arrive - it was our clear impression that there were too few drivers/buses scheduled compare to flow of people. We very nearly missed our flight.
Torben
Auderghem