Heel mooi, stevig zitje

Installatie ging vlot (half uurtje werk) en de eerste fietstocht met ons dochtertje van 1 jaar was een succes. Het stoeltje voelt heel stevig aan maar tegelijkertijd ook zacht. Na enkele minuten rijden dommelde ze algauw in slaap. Top product! Eén klein nadeel: stoeltje is gemonteerd op een mtb met half schuine buis waardoor het afdekplaatje niet kan geplaatst worden (moet van bovenaf erop geschoven worden en dit is niet mogelijk door de buis die er net boven hangt).

Mooi product leuke kleur en past perfect. Heel blij mee.

Schlicht, sicher und bequem

Super zu montieren

Einfach zu montieren und super schön!

Der Fahrradsitz ist einfach zu montieren. Er ist sehr komfortabel und hat eine sehr schöne Farbe! Unsere Tochter fühlt sich rundum wohl und sicher!

Het stoeltje is van goed stevig en degelijk materiaal, zitvlak lijkt van rubber hierdoor oogt het comfortabel.

Een grote glimlach op het gezicht van ons zoontje

Een prachtig cadeau voor moederdag. Ons zoontje zit met een grote glimlach achterop de fiets. Hij past met zijn 17 maanden en 10 kilo al goed in de schaal en de beentjes kunnen net om de schaal in de voetsteunen. Door de framemontage heeft hij ook nog wat vering. Materialen zien er goed en degelijk uit.