Goed!

Makkelijk te monteren en het stoeltje klikt er zo op en af. Behalve bij een e-bike, daar past het net wel / net niet...

Top systeem.

Goed degelijk zitje met bevestiging op pakje drager. Makkelijk te monteren. Zitje erop is een super systeem, vergt alleen wat oefening, en de eerste keren frustratie. Cijfer combo fijn als anti diefstal. Staat alleen niet in het boekje hoe ik de code kan veranderen.

Fijn artikel

Makkelijk te monteren.

My review

Good

Goed te monteren. Past op elke bagagedrager

Makkelijk te plaatsen extra drager

Voor de andere fiets zodat we kunnen wisselen deze er extra bij besteld, super fijn!

Passt perfekt

Montage gelingt leicht

Snel en makkelijk

Snel en makkelijk te installeren. Stoeltje is zo overgezet!

Fantastic

5 stars guys

Wat een geweldige en praktische oplossing voor oppas kleinkinderen!

Op aanraden van mijn schoondochter dit product besteld. Een ideale oplossing om een keer per week het stoeltje te kunnen lenen.

Makkelijk te monteren

Niet al te ingewikkeld en makkelijk te monteren op verschillende soorten bagagedragers.

Makkelijk monteren

Makkelijke montage

montagekader

voor op een tweede fiets

Oma,

Ervaring moet nog komen als kleinzoon logeert, nemen weven eigen fietsstoeltje mee

Makkelijk en veilig

Mijn vrouw had ik een kinderzitje kado gedaan, echter wilde ik ook wel eens met de kleine achterop de fiets een blokje om... maar om nu telkens de dragermontage er af te halen en op mijn fiets te zetten vond ik te veel werk.... Daarom een 2e besteld... je zet hem er snel op en het zit ook stevig vast. het zitje zelf is te verkrijgen in leuke kleuren, en mijn dochter lijkt er ook ontspannen in te zitten. de bestelling was snel geleverd, en tot nu toe ook met het voorzitje totaal geen problemen

We waren al een tijdje aan het oriënteren op een nieuw kinderzitje omdat we alleen nog maar een zitje voorop de fiets hadden, we wilden graag 1 achterop. We hebben een stoeltje gekocht en een montage set voor op mijn vriend zijn fiets, zodat we makkelijk het stoeltje van de ene op de andere fiets kunnen zetten. De montage van het stoeltje ging snel! Tijdens het fietsen rammelde er niks en onze dochter zit heerlijk in haar nieuwe stoeltje!

kinderleichte Montage und sitzt sehr fest

Halterung

Leichte Montage!

Bevestiging is makkelijk en kan door iedereen gedaan worden, benodigde gereedschap word bijgeleverd. Heeft mij 20 minuten gekost voor twee fietsen.

Great fun

I both the rear seat and montagekader for my 5 year old son. From the beginning he was a bit scared to go on it. But after just half of minute ho loved it. The seat is very secure, no worries and great fun for both of us. We realy realy love it. ❤❤❤

Makkelijk te monteren

Makkelijk en snel te monteren

Excellent product.

Very well built, the instructions manual clearly describes how to install it. Quick to install. Product is very sturdy. Tested with my child (6 years old, 18kilos) and it works great.

Binnen 5 minuten gepiept

Deze manier van monteren is heel gemakkelijk. Ik was echt binnen vijf minuten klaar. Ideaal als je het op twee fietsen moet maken!

Sehr einfache montage

Ich habe das Produkt gekauft damit der Sitz auf zwei verschiedene Fahrräder montiert werden kann. Funktioniert super!

Makkelijk!

Makkelijk te bevestigen en te gebruiken!