Leuk kleurtje!

Deze kleur aangeschaft omdat de sakura pink te veel neigt naar het gebroken wit. Met deze kleur maak je je fietsstoeltje nog modieuzer!

Leuke toevoeging

Maakt het stoeltje nog net iets leuker. Alleen de voetenbandjes vind ik erg lastig te verstellen.

Leuke stylingset

Leuke stylingset, makkelijk te vervangen

Kleur komt precies over één

Makkelijk te vervangen met roze welke eerst op het stoeltje zat. Zin om er samen van te gaan genieten!

Snel, eenvoudig, goed product en snelle levering

Een product besteld en een dag later al in huis! Eenvoudig te bestellen en snelle levering. Product zat goed verpakt en was precies wat ik ervan verwacht had, TOP!

Past bij de nieuwe Gazelle bloom moederfiets

Wij hebben de stylingset erbij gekocht omdat deze mooi bij het windscherm past en ook bij onze nieuwe toekomste moeder fiets van Gazelle. Zo is het een mooi geheel. Van de fietszitjes die verkrijgbaar zijn in Nederland is Urban Iki ook het enige merk dat er qua kleur precies bij past. Erg leuk dat het mogelijk is om je fietszitje aan te passen naar eigen wens.

Mooie kleur

Makkelijk schoon te houden

Zelfde kleur

Zelfde kleur al me fiets dus erg leuk.

Makkelijk er op te zetten en leuk te machten

Leuk om deze styling set te kopen. Zo passen het voor- en achterzitje goed bij elkaar.

Makkelijk te bevestigen

Makkelijk te bevestigen en te wisselen met andere kleurtjes! Goede kwaliteit