Einfache Handhabung

Schnell zu verstehen , praktische länge

nogal dun

erg dun slotje met een veel kleiner lusje dan op de foto.

Prima, werkt naar behoren

Eerste ontvangen product werkte niet, maar dag erna direct een nieuwe ontvangen en werkt naar behoren. Fabrieksfoutje kan gebeuren maar fijn dat het snel opgelost is

Doet wat het moet doen

Fijn slotje. Idealiter had ik er ook tegelijk het windscherm mee vastgezet, dat lukt er niet mee.

Super handig en veilig gevoel

Producten zijn overzichtelijk getoond op de website waardoor je gemakkelijk vind wat je zoekt. De slotjes worden geleverd incl. Handige handleiding met afbeeldingen waardoor ik deze zo op mijn fiets had geklikt. Het slotje van het voorzitje is wel redelijk kort en past nét aan op mijn Stelle fiets. Maar gelukkig dus net goed :)

Handig voor in de grote stad

Makkelijk code aan te passen.

Erg fijn

Jammer dat deze er niet gewoon bij in zit net als het slotje bij het achterzitje daar zit deze wel bij

Handig in gebruik

Fijn idee dat ze niet zomaar je stoeltje er af kunnen halen.

Veilig

Ik heb nu ook het voorstoeltje op slot. Bij het achterstoeltje zat hij er al standaard bij. Geeft veilig gevoel dat ze niet zomaar gepikt kunnen worden.

Heel fijn en goede prijs

Goede prijs

Makkelijk in gebruik

Het slot is makkelijk te monteren en te gebruiken. Ideaal als je niet wilt dat het stoeltje eraf gestolen word.