Wat kortere draad

Graag zou ik het slotje iets langer gehad hebben.

Doet precies wat het moet doen

Het slot is eenvoudig in gebruik en doet precies wat het moet doen.

Werkt zoals het hoort

Makkelijk in gebruik.

Doet wat het moet doen

een slotje, precies zoals het verwacht is.

Ziet er wat dun uit maar voor het snelle meepakken is het stoeltje in ieder geval beveiligd.

Handig

Super! Mooi klein.

Prima slotje

Slotje werkt prima om te zorgen dat het zitje niet zomaar meegenomen kan worden

Excellent

I love the extra security this gives me knowing I don’t have to worry about my bike seat being stolen when out and about.

Doet waar een slot voor is

Handig

Vind het nodig om dit slot te hebben

Top product

Handig dat op een simpele manier je stoeltje beveiligd is tegen diefstal. Misschien een idee om deze net als bij het achterzitje in de toekomst te integreren?

Veel te kort

Niet kopen. Wat een prut! Veel te kort waardoor er niks mee kan. Kon zo de prullenbak in.

Doet wat het moet doen

Doet wat het moet doen: het zitje op slot zetten. Alleen het veranderen van de cijfercombinatie gaat niet heel soepel.

Einfache Handhabung

Schnell zu verstehen , praktische länge

nogal dun

erg dun slotje met een veel kleiner lusje dan op de foto.

Prima, werkt naar behoren

Eerste ontvangen product werkte niet, maar dag erna direct een nieuwe ontvangen en werkt naar behoren. Fabrieksfoutje kan gebeuren maar fijn dat het snel opgelost is

Doet wat het moet doen

Fijn slotje. Idealiter had ik er ook tegelijk het windscherm mee vastgezet, dat lukt er niet mee.

Super handig en veilig gevoel

Producten zijn overzichtelijk getoond op de website waardoor je gemakkelijk vind wat je zoekt. De slotjes worden geleverd incl. Handige handleiding met afbeeldingen waardoor ik deze zo op mijn fiets had geklikt. Het slotje van het voorzitje is wel redelijk kort en past nét aan op mijn Stelle fiets. Maar gelukkig dus net goed :)

Handig voor in de grote stad

Makkelijk code aan te passen.

Erg fijn

Jammer dat deze er niet gewoon bij in zit net als het slotje bij het achterzitje daar zit deze wel bij

Handig in gebruik

Fijn idee dat ze niet zomaar je stoeltje er af kunnen halen.

Veilig

Ik heb nu ook het voorstoeltje op slot. Bij het achterstoeltje zat hij er al standaard bij. Geeft veilig gevoel dat ze niet zomaar gepikt kunnen worden.

Heel fijn en goede prijs

Goede prijs

Makkelijk in gebruik

Het slot is makkelijk te monteren en te gebruiken. Ideaal als je niet wilt dat het stoeltje eraf gestolen word.