Handig stuurtje

Leuke sur-plus voor het kind.

Makkelijk te installeren

Door de omschrijving zat het stuurtje er snel op.

Was Handfestes :)

Damit unser Kleiner auch bei der Fahrt das Gefühl hat, dabei zu sein und etwas „bewirken“ zu können, haben wir uns recht schnell für diesen Griff entschieden. Was soll ich sagen: er kommt sehr gut an.

Handig

Onze zoon hield altijd het stuur vast, dit is vele malen fijner voor hem!

Werkt, makkelijk te installeren, dus prima waarvoor het is. Maar voelt wel als erg goedkoop plastic materiaal en er zit een naadje op wat niet goed aansluit dus dit voel je. Doet zelfs een beetje zeer aan de handen. Mag van mij iets zachter / luxer materiaal zijn.

Ideaal

Ideaal voor eventueel een speeltje of slaap rol op te bevestigen

Mooie extra optie

Onze dochter hield het stuurtje vast tijdens het fietsen en vond dit prachtig. Ze heeft het idee dat ze zelf kan “meefietsen”.

👌🏻

👌🏻

Super kwaliteit

Wij zijn erg tevreden over de fiets zitjes. Het staat prachtig op de fiets en een snelle levering. Het is makkelijk op de fiets te bevestigen! Wij zijn er erg blij mee!

stuurtje past niet op electrische fiets

helaas past deze niet op de electrische fiets. Het voegt ook weinig toe naar mijn mening.

Erfüllt seine Funktion und gibt dem Kind zusätzlichen Halt

Einfache Montage.

Praktisch stuurtje

Handig stuurtje

Gezellig samen fietsen.

Dit stuurtje hebben we erbij gekocht om te kijken of het handig was. Het is een leuk extraatje. Ons dochtertje vind het leuk om te ‘helpen’, wat maakt dat dit voor ons heel handig uitpakt.

Makkelijk te installeren

Makkelijk te installeren, beetje meer houvast voor de kleine

Links en rechts

Een hele leuke uitbreiding voor het zitje. Dan weet je kleintje gelijk waar ie zijn handjes moet houden. En het idee word gecreëerd dat ze sturen

Ik vind het stoeltje echt super mooi, en was erg makkelijk te installeren. Aan alles is gedacht en mijn kindje zit ook echt goed en veilig in t stoeltje. Het windscherm met goude kleur maakt het helemaal af en voor tegen de zon ook erg fijn! Erg blij mee.

Niet stevig

De extra optie om het stuurtje op het voorzitje valt me wel iets tegen niet heel stevig en staat ver na voren.

Easy to install

Easy to install and daughter used immediately

Handig en leuk stuurtje

Mijn zoontje wilde tijdens het fietsen steeds mijn stuur vasthouden. Dat is nu niet meer zo omdat hij nu een eigen stuurtje kan vasthouden. Stuurtje is super makkelijk te monteren

Alles super

Alles super

Makkelijk te monteren

Je hebt even een schroevendraaier of iets anders stevige nodig om een klepje te verwijderen, maar dan klik je deze zo op zijn plek.

Leuk voor kindje

Mijn kleindochter vind het leuk om mee te kunnen sturen.

Makkelijke montage

Super makkelijke montage

Prima! Degelijk!

Prima stuurtje, doet waar je ‘m voor koopt. Makkelijk te bevestigen! Zou nog graag een kussentje erop willen, heeft Urban Iki deze ook?

Leuk stuurtje maar lijkt niet zo stevig

Stuurtje lijkt niet zo stevig. Dochter vindt het echter geweldig! :)