Stuurtje is mooi

Mijn dochtertje kan nog niet bij het stuurtje, maar verwacht dat ze tzt hier gebruik van kan maken

Mooi fijn stoeltje

Ik had een voorzitje van een ander merk waar ik helemaal niet tevreden mee was daarom deze besteld in het wit. Super blij mee, het is een heel fijn en super mooi stoeltje. Zou iedereen deze aanbevelen.

Echt nodig?

Misschien dat een ander kindje behoefte heeft om zich vast te houden aan een stuurtje, maar mijn dochter van 1 heeft het stuurtje nog niet beet gepakt. Ik heb er wel een leuk knuffeltje aan gehangen, dus het is wel gezellig op de fiets ;-)

Der Griff ist super für die kleinen. So greifen sie nicht ins Lenkrad.

Klik, klaar en fietsen maar

Ik miste nog een beugel voor het voorzitje. Deze besteld, uitgepakt en binnen 1 minuut zat hij erop geklikt.

Halter im schönen Design

Schön ausgearbeitet und hält gut

Leuk!

Zit er leuk uit. Fijn dat de kleine tijdens de fietstocht zich vast kan houden.

Fijn dat mijn dochtertje zich hier aan vast kan houden.

Leuke accessoire

Leuk voor ons kindje om mee te kunnen sturen!

Fijn stuur

Werkt prima

Well designed

Pending fitting and use

Handig stuurtje

Leuke sur-plus voor het kind.

Makkelijk te installeren

Door de omschrijving zat het stuurtje er snel op.

Was Handfestes :)

Damit unser Kleiner auch bei der Fahrt das Gefühl hat, dabei zu sein und etwas „bewirken“ zu können, haben wir uns recht schnell für diesen Griff entschieden. Was soll ich sagen: er kommt sehr gut an.

Handig

Onze zoon hield altijd het stuur vast, dit is vele malen fijner voor hem!

Werkt, makkelijk te installeren, dus prima waarvoor het is. Maar voelt wel als erg goedkoop plastic materiaal en er zit een naadje op wat niet goed aansluit dus dit voel je. Doet zelfs een beetje zeer aan de handen. Mag van mij iets zachter / luxer materiaal zijn.

Ideaal

Ideaal voor eventueel een speeltje of slaap rol op te bevestigen

Mooie extra optie

Onze dochter hield het stuurtje vast tijdens het fietsen en vond dit prachtig. Ze heeft het idee dat ze zelf kan “meefietsen”.

👌🏻

👌🏻

Super kwaliteit

Wij zijn erg tevreden over de fiets zitjes. Het staat prachtig op de fiets en een snelle levering. Het is makkelijk op de fiets te bevestigen! Wij zijn er erg blij mee!

stuurtje past niet op electrische fiets

helaas past deze niet op de electrische fiets. Het voegt ook weinig toe naar mijn mening.

Erfüllt seine Funktion und gibt dem Kind zusätzlichen Halt

Einfache Montage.

Praktisch stuurtje

Handig stuurtje

Gezellig samen fietsen.

Dit stuurtje hebben we erbij gekocht om te kijken of het handig was. Het is een leuk extraatje. Ons dochtertje vind het leuk om te ‘helpen’, wat maakt dat dit voor ons heel handig uitpakt.