Makkelijk te installeren

Makkelijk te installeren, beetje meer houvast voor de kleine

Links en rechts

Een hele leuke uitbreiding voor het zitje. Dan weet je kleintje gelijk waar ie zijn handjes moet houden. En het idee word gecreëerd dat ze sturen

Ik vind het stoeltje echt super mooi, en was erg makkelijk te installeren. Aan alles is gedacht en mijn kindje zit ook echt goed en veilig in t stoeltje. Het windscherm met goude kleur maakt het helemaal af en voor tegen de zon ook erg fijn! Erg blij mee.

Niet stevig

De extra optie om het stuurtje op het voorzitje valt me wel iets tegen niet heel stevig en staat ver na voren.

Easy to install

Easy to install and daughter used immediately

Handig en leuk stuurtje

Mijn zoontje wilde tijdens het fietsen steeds mijn stuur vasthouden. Dat is nu niet meer zo omdat hij nu een eigen stuurtje kan vasthouden. Stuurtje is super makkelijk te monteren

Alles super

Alles super

Makkelijk te monteren

Je hebt even een schroevendraaier of iets anders stevige nodig om een klepje te verwijderen, maar dan klik je deze zo op zijn plek.

Leuk voor kindje

Mijn kleindochter vind het leuk om mee te kunnen sturen.

Makkelijke montage

Super makkelijke montage

Prima! Degelijk!

Prima stuurtje, doet waar je ‘m voor koopt. Makkelijk te bevestigen! Zou nog graag een kussentje erop willen, heeft Urban Iki deze ook?

Leuk stuurtje maar lijkt niet zo stevig

Stuurtje lijkt niet zo stevig. Dochter vindt het echter geweldig! :)

Heel handig

Onze jonge houd zich er vaak aan vast. Hij komt iets meer klem te zitten op het stoeltje door het stuurtje, maar dit geeft voor hem juist een fijn gevoel. Hij is makkelijk te monteren en je kindje kan nog prima op zijn stoeltje komen.