Geniales System für MIK HD Gepäckträger

Wir fahren den Sitz erst seit kurzer Zeit, aber sind sehr von ihm angetan. Aufbau und Anbau gehen flink, Preis-Leistung passt hier definitiv. Lediglich die Fußgurte kosten uns etwas Nerven, da das verstellen nicht so flüssig läuft. Vielleicht brauchen wir hier aber auch nur noch etwas Übung.

Super snel zitje achterop!

Daarbij kan je ik de zitjes met het MIK systeem aanraden, binnen no time ga je van moeder/vader fiets naar normale fiets. Heel prettig!

Wir sind vom Urban IKI MIK HD begeistert!

Wir sind vom Urban IKI MIK HD begeistert! Sowohl die Qualität wie auch das hervorragende Handling, durch den MIK HD Adapter, sind super. Unser Nachwuchs mit 1,5 Jahren ist ebenfalls begeistert.

Heel robuust en mooi zitje

Wij hebben een stoeltje gekocht voor onze MIK HD drager. Jammer was die er maar in 1 kleur maar we hebben hem dan gestyled met jullie style pakket. Het stoeltje D as heel makkelijk te installeren en mijn dochter zit er comfortabel in. Wij zijn heel blij met de aankoop!

Erg fijn stoeltje, makkelijk te bevestigen

Ik heb een achterzitje met MIK HD bevestiging gekocht. Het stoeltje is super makkelijk te monteren. De schouderbanden en voetensteuntjes zijn makkelijk aan de grote van het kind aan te passen. Ook zijn alle onderdelen makkelijk schoon te maken. Het enige nadeel is dat de bandjes bij de voeten wat lastig los te maken zijn, maar misschien vergt dit nog een beetje handigheid. Over het algemeen een super fijn stoeltje. Ben er heel blij mee.

Mooi en stevig

Goed opletten dat je de bijpassende bagagedrager hebt, deze moet ook MIK HD zijn en niet enkel MIK

Fijn stoeltje

Fijn stoeltje, stevig, zit lekker. Kan snel worden gewisseld

Fijn systeem, mooi zitje

Makkelijk en snel te monteren, makkelijk te wisselen tussen bijvoorbeeld fietstas en kinderzitje. Zeker san te raden!