Fijn beschut voor de kleine

Geen aanvullingen

Fijn windscherm wat je in veel standen kan zetten

Mooi fijn stoeltje

Ik had een voorzitje van een ander merk waar ik helemaal niet tevreden mee was daarom deze besteld in het wit. Super blij mee, het is een heel fijn en super mooi stoeltje. Zou iedereen deze aanbevelen.

Mooi scherm

Mooi scherm. Wel al wat krassen op, maar het is natuurlijk ook geen echt glas, dus ik denk dat dit niet voorkomen kan worden.

Perfekt

Bei uns im Norden haben wir immer Wind. Die kleinen sind super davor geschützt. Auch vor Insekten.

Windscherm

Past super bij het kinderzitje. Mooie set.

eenvoudig vast te klikken

Mooi product. Makkelijk op en af te klikken van de fiets.

Mooi design en een handig windscherm

Mooi windscherm, ziet er luxe uit. De kleur is erg mooi. Snelle verzending en goede berichtgeving.

Leuke kleur, praktisch te monteren

Nog even goed aandraaien zodat hij goed straks zit.

Fijn windscherm

Fijn windscherm wat een coating heeft tegen de felle zon.

Fijn windscherm

Mooi, makkelijk te monteren en fijn dat hij in te klappen is.

Lekker uit de wind

en geen vliegjes in de mond onderweg :-)

Mooie uitstraling en doet wat hij moet doen

Stijlvol !

Scherm is groot en ziet er mooi uit op de fiets

Windscherm

Kleur van het scherm geeft een heldere gloed en er kan doorheen worden gekeken. Mijn zoontje heeft geen last meer van traanogen tijdens de koudere dagen.

Sehr perfekt

Schutz gut für schlechtes Wetter

Just great!

It's a very nice screen. Not only looking good on my bike with the rear & front seat in the same colour, but easy adjustable as well. Great quality. Highly recommended!

Mooi scherm

Mooi groot scherm en makkelijk te monteren.

Mooi design

Het windscherm is groot, biedt bijgevolg genoeg bescherming voor het kind. Het design is ook top!

Windschutzscheibe

klappert ein bisschen, ansonsten super

Geen wind voor de kleine

Alleen wel erg groot, naar verder een windscherm dat doet wat het moet doen!

Super Schutz für kleine Zwerge

Lässt sich superschnell montieren und dann beginnt der Spaß.

Super mooi stoeltje, praktisch en snel geleverd!

Wij zijn erg blij met het voorzitje van Urban Iki. Buiten het feit dat wij alleen maar complimenten ontvangen van iedereen hoe mooi het zitje is (en het er heel duur uitziet, maar dat niet is), is het makkelijk te installeren op de fiets, werkt de sluiting handig, is het windscherm makkelijk te verstellen en ook de voetensteun. Wij fietsen met heel veel plezier met de kleine man in het Urban Iki zitje!

Super mooi windscherm

Staat super mooi bij het voorzitje in de kleur inaho beige-bincho black

Prachtig windscherm in een mooie kleur

Het windscherm heeft een prachtige kleur en onze dochter zat mooi uit de wind achter dit grote windscherm. Ook kan je hem in hoogte verstellen wat erg fijn is. Het windscherm is erg makkelijk te monteren.