Mooie uitstraling en doet wat hij moet doen

Stijlvol !

Scherm is groot en ziet er mooi uit op de fiets

Windscherm

Kleur van het scherm geeft een heldere gloed en er kan doorheen worden gekeken. Mijn zoontje heeft geen last meer van traanogen tijdens de koudere dagen.

Sehr perfekt

Schutz gut für schlechtes Wetter

Just great!

It's a very nice screen. Not only looking good on my bike with the rear & front seat in the same colour, but easy adjustable as well. Great quality. Highly recommended!

Mooi scherm

Mooi groot scherm en makkelijk te monteren.

Mooi design

Het windscherm is groot, biedt bijgevolg genoeg bescherming voor het kind. Het design is ook top!

Windschutzscheibe

klappert ein bisschen, ansonsten super

Geen wind voor de kleine

Alleen wel erg groot, naar verder een windscherm dat doet wat het moet doen!

Super Schutz für kleine Zwerge

Lässt sich superschnell montieren und dann beginnt der Spaß.

Super mooi stoeltje, praktisch en snel geleverd!

Wij zijn erg blij met het voorzitje van Urban Iki. Buiten het feit dat wij alleen maar complimenten ontvangen van iedereen hoe mooi het zitje is (en het er heel duur uitziet, maar dat niet is), is het makkelijk te installeren op de fiets, werkt de sluiting handig, is het windscherm makkelijk te verstellen en ook de voetensteun. Wij fietsen met heel veel plezier met de kleine man in het Urban Iki zitje!

Super mooi windscherm

Staat super mooi bij het voorzitje in de kleur inaho beige-bincho black

Prachtig windscherm in een mooie kleur

Het windscherm heeft een prachtige kleur en onze dochter zat mooi uit de wind achter dit grote windscherm. Ook kan je hem in hoogte verstellen wat erg fijn is. Het windscherm is erg makkelijk te monteren.

Heel blij mee

Past ook als je een fietsmand hebt.

Super kwaliteit

Wij zijn erg tevreden over de fiets zitjes. Het staat prachtig op de fiets en een snelle levering. Het is makkelijk op de fiets te bevestigen! Wij zijn er erg blij mee! M

Mooie windscherm

Mooie windscherm past qua uitstraling perfect bij de fiets en het kinderzitje.

Modern strak windscherm

Eenvoudige montage

Mooi scherm, kan niet erg strak vast.

Het scherm zit er netjes uit en doet wat het moet doen. Je kan hem aardig goed verstellen. Alleen zou ik hem idealiter nog strakker vast willen zetten.

Ideaal!

Heel makkelijk te bevestigen en de kleur maakt dat schemering van de zon niet sterk weerkaatst in het gezicht van je kindje. Top!

Nice wind protection

A much needed wind protection for the little one.

Simpel te monteren

Functioneert ook als zonnescherm

Super mooi en handig

Heel handig tegen, vliegen, wind en zon. Makkelijk in hoogte te verstellen en te kantelen. Erg blij mee.

Geen vliegjes

Onze kleinste doet nog al graag haar mond open en door dit scherm komen er geen kribelbeestjes in gevlogen 😂

Mooie en gaven kleur

Makkelijk te bevestigen

Ik vind het stoeltje echt super mooi, en was erg makkelijk te installeren. Aan alles is gedacht en mijn kindje zit ook echt goed en veilig in t stoeltje. Het windscherm met goude kleur maakt het helemaal af en voor tegen de zon ook erg fijn! Erg blij mee.