Folding rear child bikeseat

Easy to fit and compact design

Onze zoon is super blij!

Onze zoon van bijna 7 is super blij met het achterzitje! Het zitkussen is zacht en de rugleuning zit goed. Ideaal is ook dat de rugleuning naar beneden kan en je hier geen last van hebt als je het zitje niet gebruikt.

Wundervoller Sitz der unser Leben vereinfacht!

Wir haben den Junior-Sitz für unsere 6-jährige Tochter bestellt. Der Sitz wurde sehr schnell geliefert und ließ sich wirklich einfach an meinem E-Bike montieren. Seitdem sind wir nur noch mit dem Fahrrad unterwegs. Ab zum Kindergarten, schnell mal zum Einkaufen...es ist so einfach und macht extrem viel Spaß! Auch unsere Tochter ist begeistert :) Wir sind sehr zufrieden!

Top product

Ik gebruik al jaren met veel plezier het 'gewone' zitje voor achterop. Dit gaat nog prima voor mijn zoon, maar mijn dochter is hier nu echt te groot voor. Daarom de junior besteld. En wat een gemak! Installeren was met de duidelijke handleiding zomaar klaar. Vervolgens was het gewoon klik en go! Ook mijn dochter is heel blij. Het zitje zit lekker, de voeten staan stevig op de beugels en ze heeft voldoende steun in de rug. Ook het wisselen tussen de stoeltjes gaat gemakkelijk en snel.

Geweldige hippe en functionele fietsstoeltjes

Nu van het achterzitje naar een klapzitje voor grotere kids. Simpel te bevestigen en zit prettig volgens zoonlief. Ideaal ook Dat we hetzelfde bevestigings materiaal als het eerdere stoeltje kunnen gebruiken Klein puntje van aandacht, door de accu (elektrische fiets)onder de bagage drager is de stang waar de voetsteuntjes aan moeten te kort. Ik zou ze überhaupt niet gebruiken omdat wij de voetjes in de fietstas doen, voor ons dus geen probleem.

Junior iki bike seat

Just the job. Amazing comfort for my boy. Easy to install

Mooi design en fijn zitje

Behalve dat dit zitje heel erg praktisch is en makkelijk in gebruik. Eindelijk weer ruimte voor fietstassen! En ze vinden hem hier ook erg lekker zitten. Geld meer dan waard.

Toller Sitz, nur zu empfeheln!

Mein Sohn und ich finden ihn super praktisch, endlich können wir wieder leichter mit der Bahn und dem Fahhrad unterwegs sein und den Sommer auskosten :)

Einfach nur gut!!!

Unsere Erwartungen wurden voll erfüllt und wir würden den Sitz immer wieder kaufen!

Super fijn zitje

Ik heb nu een paar weken het junior zitje en mijn zoontje gaat weer met plezier achterop de fiets. Het vorige zitje was echt te klein geworden en deze is perfect. Vooral het inklapbare achtersteuntje en het riempje zijn heel fijn.

Fijn product en snelle service

Super goed systeem: ik had al het onderstel, dus kon deze er zo op klikken. Was totaal geen moeite. Fijn. En het ziet er ook nog prachtig uit!

Praxistest steht noch aus, aber...

...Installation, Handbuch und Verarbeitung sind auf allerhöchstem Niveau. Alles sehr durchdacht und habe noch nichts Besseres gesehen. Hut ab!

Helemaal tevreden!

Fijn zitje gekocht, super fijn dat het comparable is met het oude zitje. Super snelle levering