Top kwaliteit en design

Had al een zitje voorop erg tevreden! Nu ook achter. Veilig met 4 puntsgordel, en leuk dat je zelf kleuren kan uitzoeken. Iedereen uniek ontwerp! Kids altijd met veel plezier mee op de fiets.

Fijne stoel

Mijn zoon van 2 zit prima achterop

Ons unieke stoeltje!

Na een positieve ervaring met het voorzitje, nu een achterzitje gekocht voor onze dochter. Super leuk dat je zelf de samenstelling kan kiezen. En de snelle levering is ook top! Helemaal blij met het zitje en onze dochter ook!

Top zitje

Top zitje wat heel makkelijk in het gebruik is!

Veilig en mooi zitje

Het is een veilig en mooi vormgegeven zitje, in een leuke kleur. Mijn kindje zit er veilig in, en z'n voetjes kunnen niet tussen de spaken komen omdat ze in de beugeltjes zitten.

Der schönste und zugleich comfortabelste Kindersitz !

Das Design ist schlicht, stilvoll und spricht durch seine tolle Farbe trotzdem Kinderaugen an. Er ist toll verarbeitet und hat eine hohe Stabilität. Mein Sohn ( 2 Jahre alt ) wollte auch direkt reinsetzen. Wir nutzen den Sitz seit dem wir ihn haben täglich und lieben ihn sehr. Es gibt absolut nichts zu bemängeln. Von Aufbau bis anschnallen ist alles super easy ! Danke Urban IKI ❤️

Goed degelijk zitje

Goed degelijk zitje met bevestiging op pakje drager. Makkelijk te monteren. Zitje erop is een super systeem, vergt alleen wat oefening, en de eerste keren frustratie. Cijfer combo fijn als anti diefstal. Staat alleen niet in het boekje hoe ik de code kan veranderen.

Goed en stevig kinderzitje

Mijn kindje van 21 maanden zit goed in dit kinderzitje. Het is een veilige stoel

Toller Sitz mit unkomplizierter Montage

Die Lieferung erfolgte sehr sehr schnell. Kaum kam der Sitz an war dieses mit wenigen Handgriffen montiert. Das Produkt wirkt sehr stabil und unser Sohnemann hat den Sitz direkt angenommen.

Fijne stoel

Top stoel eenvoudige installatie Makkelijk kind erin en eruit

Einfach toll!

Sicher, bequem und stylisch

Sleek, sexy lightweight design

So straightforward lightweight and beautifully designed easy assembly took 5 mins to attach to my bike and off we go

Ein bisher sehr gutes Produkt

Der Sitz ist seit 3Tagen im Einsatz und gefällt uns bisher sehr gut. Die Möglichkeit der Farbtonfiguration ist super.

Super fijn zitje

Het is een super fijn zitje, mijn zoontje zit er goed in. Makkelijk te monteren en erop en eraf te halen. Kwam binnen 1 dag binnen. Ook de sluiting werkt heel fijn, alleen de voetbandjes wat lastig.

Schneller Aufbau, tolles Design

Wir sind rundum zufrieden mit dem Kindersitz. Er ist leicht zu montieren, hat eine gute Qualität und sieht dazu noch super aus :)

Sieht toll aus und ist super leicht!

Wir haben den Rücksitz direkt montiert und ausprobiert. Die Montage war ganz einfach, der Sitz ist super leicht und sieht toll aus auf dem Fahrrad. Das verstellen der Gurte und Fußhalter ist auch einfach. Unsere Kinder fahren beide gern mit. Schön wäre es, wenn der Sitz auf der Rückfläche noch einen Reflektor hätte. Die Befestigung der Schnalle am Fußhalter hat etwas Übung gebraucht.

Really sturdy and safe baby seat

I’m very pleased with the Urban Iki baby seat. I installed it very quickly and it feels so safe. My daughter loves it and says it’s very comfortable

Geweldig fiets stoeltje

Op zondag een fietsstoeltje samengesteld en besteld op de site van Urban Iki. Ik wilde geen standaard kleur stoeltje dus koos ik ervoor om wat kleur toe te voegen. Dinsdag kreeg ik het stoeltje al binnen, en het zag er super uit, precies zoals ik in gedachte had. Super makkelijk te installeren op mijn pakkendrager. Dus wij hebben er nu al veel fiets plezier van gehad!

Excellent choice

Quick delivery, color customizable and a very good seat all in all. Very light and easy to mount. Daughter is also happy with it :)

Eenvoudig te monteren, lichtgewicht en stevig

Met nog geen 10 minuutjes was het zitje gemonteerd (handig met een kleine met weinig geduld ;)). Het zijn weinig losse onderdelen en stappen, en de gebruiksaanwijzing is duidelijk. Het zitje voelt stevig aan maar is toch verrassend licht en zit goed vast; geen gewiebel of onstabiel gevoel. Erg handig; als je er zonder zitje op uit wilt klik je ‘m er eenvoudig af.

Erg leuk om zelf je kleuren te kiezen

Leuk om zelf samen te stellen

Super fijn dat je zelf de kleuren kan samenstellen

Super fijn, het zitje bijpassend gemaakt bij de kleuren van mijn fiets.

Top stoeltje

Ik vind het heel mooie stoeltjes. En toen mijn kleintje uit het voorstoeltje was gegroeid hoefde ik ook niet na te denken over welk achterzitje ik wilde hebben. Met de hele kleurtjes waar je uit kan kiezen is er voor iedereen een ideaal stoeltje.

Kinderzitje

Heb dit gekocht voor mijn dochter. Zij is moeder van 2 kleine prachtmeisjes! Nu kan het hele gezin lekker er op uit met de fiets!

Beste zitje ooit!

Heel veel problemen gehad met kinder zitjes totdat een vriendin van mij deze heeft aangeraden! Gelijk gekocht en getest, wat een super zitje! Makkelijk te monteren en hartstikke veilig! Kleine meid van mij vind het helemaal geweldig achterop!!