Wie erwartet und übertroffen

Da wir schon den Sitz für hinten auf dem Rad nutzen und sehr zufrieden sind, haben wir uns auch für den Vordersitz entschieden. Top

Mooi stoeltje

Prima product, eenvoudige montage

Mooi en praktisch

M'n vriendin vond de stoel vooral mooi. Ik ben blij dat hij daarnaast ook praktisch is. Hij is makkelijk te monteren en zit stevig vast aan het fietsstuur. Verder handig dat er bij de adapter meerdere ringen zijn bijgeleverd voor eventuele andere maten van fietssturen.

Super fijn fietsstoeltje en makkelijk te bevestigen.

Ik ben heel blij met deze aankoop. Dit is het enige fietsstoeltje dat past op mijn fiets, de adapter heeft niet veel ruimte nodig om op de fietsstang te bevestigen. Daarnaast ziet het er degelijk uit en is het makkelijk om je kindje erin te zetten en weer eruit te halen. Heel fijn dat de gespen apart vast en los kunnen. Wij hebben nu al veel fietsplezier met ons kleintje gehad. Aanrader is ook het windscherm! Heel makkelijk te bevestigen en de kleur maakt dat schemering van de zon niet sterk wee

Gute Qualität, schönes Design

Der Artikel ist wie beschrieben gut verarbeitet und optisch sehr ansprechend. Die Montage und Nutzung lief problemlos. Vielen Dank!

A joy for parents and kids alike

We could not be more pleased with this bike seat.

Top ervaring

Prima kwaliteit

Kwalitatief goed fietsstoeltje in mooie kleuren

Veilig fietsstoeltje in mooie kleuren (volop keuze)

Super handig

Je kan het stoeltje in de kleur combinatie maken die jij mooi vindt!

Meine Kleine hat Spaß

Der Vordersitz ist farblich schön und ist Leicht zubedienen. Gurte sind leicht zu verstellen .! Allerdings ist fürs Auf und Absteigen nicht so viel Platz aber so wie sich unsere kleine freut, ist das machbar. Sie hält bei meinem Lenker mit fest, es sieht so aus als ob sie fahren würde und hat Mama ganz dicht bei sich. Das mag sie

100% tevreden.

Voor 100% tevreden. Eerst geïnformeerd via whatsapp en netjes en duidelijk bericht gekregen op mijn vragen. We hebben toen meteen het zitje besteld voor onze kleine man. Hij zit er geweldig in en gaan hier zeker heel veel plezier van hebben. Het zitje is een mooie upgrade voor onze fiets. Niet alleen wij samen maar ons kleine man ook bij opa en oma. Omdat het zo bevalt hebben we meteen een 2dehands voorzitje aangeschaft zodat ook hun lekker met hun kleinzoon kunnen fietsen.

Prachtig fietszitje!

Simpel te monteren.

Prachtig ontwerp

Ziet er er mooi uit en makkelijk te installeren

Een gemakkelijk zitje waar je je kindje alleen in en uit kan krijgen. Het bied heel veel comfort en je kan de bandjes gemakkelijk aanpassen!

Toller, schlichter Sitz

Unsere Tochter fährt gerne im Sitz mit. Er war schnell montiert und sieht optisch toll aus. Ein Sitzpolster/kissen zum Erwerb wäre noch schön.

Uniek

Ziet er in het echt precies zo uit als wanneer je het op de computer ontwerpt

Fijne stoel

Je kindje zit niet te recht waardoor ze goed en fijn zitten

Leuke Stoel voor jongens en meisjes

De Urban Iki Beige besteld nadat deze kleur nieuw op de markt was. Wat een geweldige kleur en het product ziet er hartstikke leuk en sportief uit ! Past overal goed bij en makkelijk in gebruik.,

Top stoeltje

Ik vind het stoeltje echt super mooi, en was erg makkelijk te installeren. Aan alles is gedacht en mijn kindje zit ook echt goed en veilig in t stoeltje. Het windscherm met goude kleur maakt het helemaal af en voor tegen de zon ook erg fijn! Erg blij mee.

Fietsstoel voor

Vandaag besteld, morgen in huis. Top

Mega schick und tolle Erfindung

Bin insgesamt begeistert

Top stoeltje

Uitstekend fietsstoeltje niets op aan te merken.

Fijn stoeltje

Prachtig stoeltje! De adapter was makkelijk te installeren op de fiets. De voetensteuntjes verstellen was alleen wel een beetje lastig, het ging wat stroef, maar dit was vast de nieuwigheid. Bovendien: als ze vast zitten, dan zitten ze goed vast. We hebben een tweede adapter gekocht voor op de papafiets, zo kunnen we wisselen. Dit gaat trouwens super makkelijk. Een aanrader!

Flitsend

Het uiterlijk van het stoeltje vind ik geweldig. Heerlijk opvallend en modern. De montage is Vrij eenvoudig al moesten we wel even zoeken. Fijn dat het stoeltje makkelijk op de fiets te zetten is en er af te halen. Zo hoef ik niet naar mijn werk te fietsen met het stoeltje erop.

Schnelle Montage und super Produkt...

Schnelle Lieferung und super Verarbeitung