Mooi design en makkelijk te monteren

Ik heb gekozen voor dit zitje omdat deze perfect past bij mijn Gazelle Bloom mamafiets. Hij was super makkelijk te monteren en ook makkelijk er weer af te halen. Hier hebben we vast veel plezier van.

Heel blij

Ik ben heel blij met dit mooie, kwalitatief goede zitje. Was wel even een gedoe om het te monteren op mijn elektrische fiets omdat eerst een ring moest worden verwijderd.

Erg mooi!

Blij met deze kleurencombinatie

Geweldig voorzitje!

Het eerste voorzitje wat wij hebben gekocht en deze is echt perfect. Eenvoudig te installeren en ook eenvoudig in gebruik. Daarnaast is het voorzitje ook mooi voorgegeven, waardoor deze ook zeker niet misstaat op de fiets.

Fijn, compact stoeltje

Leuk, passend bij de fiets welke wij hebben.

Jammer van de beperkte keuze in kleuren. Erg basic

Topp!!

Das Geschenk für meinen Enkel war ein voller Erfolg. Als gebürtige Niederländerin weiß ich, dass es nichts schöneres gibt als dein Kind vor dir auf dem Fahrrad zu haben. Im Gegensatz zu dem Modell das ich früher hatte, ist dieser Fahrradsitz komfortabel und sicher. Von der Leichtigkeit vom Material und Anbau bis zum Preis-Leistungsverhältnis, alles Topp! Meine Tochter und mein Enkel sind begeistert.

Ik ben fan

Ik was al fan vanaf het eerste contact! Veel vragen gesteld via Instagram omdat ik een nieuw merk elektrische fiets heb gekocht waar niet alle fietsstoeltje op passen. Urban iki is super behulpzaam en zelfs nadat ik het gekocht had vragen of ze nog ergens mee konden helpen of alles goed zat. Op naar het mooie zomerweer!!

Super blij mee

Mooi fijn stoeltje

Ik had een voorzitje van een ander merk waar ik helemaal niet tevreden mee was daarom deze besteld in het wit. Super blij mee, het is een heel fijn en super mooi stoeltje. Zou iedereen deze aanbevelen.

Mooi stoeltje

Ik ben erg tevreden over dit zitje. Hij ziet er mooi uit en de beige kleur is erg mooi. Mijn dochter zit er met veel plezier in. Aanrader dus :)

Toll

Der Sitz ist klasse. Wir sind rundum zufrieden. Die Farbe gefällt uns sehr gut!

Mooi stoeltje

Prachtig design! Makkelijk op en af de fiets te klikken. De voetsteunen zijn eenvoudig te verstellen.

Een goede zithouding

We hebben verschillende voorstoeltjes uitgeprobeerd bij de lokale fietsenmakers. Maar in de urban iki heeft onze dochter de beste zithouding. Daarnaast is het stoeltje erg makkelijk in gebruik met de riempjes en het erop monteren. De Urban Iki is zeker een aanrader.

Makkelijk zelf samen te stellen

Leuk dat je zelf kleurtjes kan kiezen! Past nu helemaal bij m’n fiets.

Fijn zitje, goede prijs

Fijn zitje voor een goede prijs. Nu net pas 2 dagen in gebruik maar erg tevreden. Groot voordeel is dat deze makkelijk weer van de fiets afgehaald kan worden. En met een extra beugel op een tweede fiets dus ook heel makkelijk gebruikt kan worden bij 2 fietsen.

Ziet er goed uit!

Kleuren komen goed overeen!

Top stoeltje!

Ik heb zelf een stoeltje samengesteld qua kleuren want ik als eerst al fijn vindt. En het stoeltje had ik de volgende dag al in huis! Het stoeltje is super makkelijk te monteren en ziet er mooi uit. Een Aanrader dus!

Mooi design en handig en fijn voorzitje

Het voorzitje ziet er luxe uit en is fijn voor onze zoon. Ook het windscherm die we erbij hebben gekocht is mooi. Snelle verzending en goede berichtgeving.

Prachtig zitje!

Wat een mooi zitje voor een goede prijs. Onze dochter zit er heerlijk in met het windscherm en mooi voor. De kleur is precies als op de foto en staat heel leuk op de fiets. Het zitje is mooi strak en klein. Ik ben zelf niet al te groot dus deze past perfect op mijn fiets. Meer dan tevreden met deze aankoop!

Leuke kleuren

Leuke kleuren combinatie

Mooi stevig zitje. Past op electrische fiets, giant triple x. Zelfs mand voor hoeft niet verwijderd te worden.

Degelijk en stijlvol

Van meerwaarde dat je de kleuren van de stoel zelf kan samenstellen. Product is van goede kwaliteit, mooi design en functionaliteiten. Prettig dat de voetjes ook stevig zijn aan de achterkant en veilig vijfpuntsgordel.

Zitje zit als een troon

Na de simple samenstelling heeft onze dochter reuze schik op haar zitje

Mooi voorzitje en snel geleverd

Ik heb een voorzitje in de webshop zelf samengesteld. Wat is hij mooi geworden! Helemaal naar wens.