In alle opzichten: TOP!

Mooi design, naar eigen wens samen te stellen en in een handomdraai geïnstalleerd.

Een mooi kinderzitje naar eigen smaak

Zelf een kinderzitje samenstellen vind ik ideaal. Zo kon ik kiezen wat ik mooi vind. Het is een stevig model waar mijn kindje goed in kan zitten.

Love love the product

Well designed, first time be on the bike with my one year old, super comfortable. Very stylish too.

perfect

Helemaal naar wens in eigen kleur met super fijne sluiting

Style meets Funktionalität

Das Design und die Funktionalität haben mich schnell überzeugt. Die Bestellung verlief problemlos, der Versand erfolgte blitzschnell und innerhalb weniger Tage nach meiner Bestellung hatte ich den Kindersitz bereits vor Ort. Die Installation und der Gebrauch sind kinderleicht und der Sitz gefällt unserem Kleinen hervorragend (mit das Wichtigste). :-) Ohne Abstriche jederzeit zu empfehlen!

Great product, easy to install and use

Very easy to install following the instructions, and easy to use.

Leuk om zelf te ontwerpen!

Leuke toevoeging om je stoeltje zelf te kunnen ontwerpen! Werkt erg makkelijk en snel!

Super zitje!

Makkelijk te installeren en supermakkelijk samen te stellen. Toffe strakke vormgeving en ontzettend snel geleverd. Wij kunnen heerlijk fietsen met ons kleine vrouwtje!

Super mooi stoeltje, praktisch en snel geleverd!

Wij zijn erg blij met het voorzitje van Urban Iki. Buiten het feit dat wij alleen maar complimenten ontvangen van iedereen hoe mooi het zitje is (en het er heel duur uitziet, maar dat niet is), is het makkelijk te installeren op de fiets, werkt de sluiting handig, is het windscherm makkelijk te verstellen en ook de voetensteun. Wij fietsen met heel veel plezier met de kleine man in het Urban Iki zitje!

Bijna perfect

Urban iki voorzitje beige zeer tevreden, het was even zoeken wel opstukje het beste bij de moederfiets paste. Ondanks dat de instructies mij niet verder konden helpen, was ik er toch zelf beter uitkomen. Wij zijn erg tevreden met het voorzitje en de bij passende gekochte accessoires.

Super mooi voorzitje

Dit zitje staat gewelig bij het windscherm asahi gold en de kleine meid vind het geweldig

Super mooi zitje. En heel leuk dat je hem helemaal naar eigen smaak kan maken.

Hip en stevig fietszitje

Een super mooi en degelijk fietszitje. Ook het design is erg hip. Het zitje is van stevig materiaal en makkelijk te Monterey. Ook is het riempje makkelijk in het klipje te klikken doordat de gespen apart van elkaar erin geklikt kunnen worden. Ook is het zitje makkelijk van de adapter af en halen door een knop in te drukken.

👌🏻

👌🏻

Uniek

Super leuk om je eigen unieke voorzitje te ontwerpen die past bij de fiets!

Super kwaliteit

Wij zijn erg tevreden over de fiets zitjes. Het staat prachtig op de fiets en een snelle levering. Het is makkelijk op de fiets te bevestigen! Wij zijn er erg blij mee!

Super mooi

Echt super vindt het zo fijn dat je het persoonlijk kon maken door zelf kleuren combinatie te maken zo heb je toch een unieke fiets stoeltje ik heb er een paar kreeg mee gefietst en was gewellidig wij wouden een stevige en makkelijk er af te halen fiets stoeltje voor dagelijks gebruikt en deze vol doet zeker aan onze eisen in installeren duurt maar een paar minuten en ik 1 klik kan je het fiets stoeltje er af halen of op een andere fiets zetten en makkelijk schoon te maken het stoeltje en bandje

Top kwaliteit!

Hele goede kwaliteit, hopelijk hebben we er heel lang plezier van!

Wie erwartet und übertroffen

Da wir schon den Sitz für hinten auf dem Rad nutzen und sehr zufrieden sind, haben wir uns auch für den Vordersitz entschieden. Top

Mooi stoeltje

Prima product, eenvoudige montage

Mooi en praktisch

M'n vriendin vond de stoel vooral mooi. Ik ben blij dat hij daarnaast ook praktisch is. Hij is makkelijk te monteren en zit stevig vast aan het fietsstuur. Verder handig dat er bij de adapter meerdere ringen zijn bijgeleverd voor eventuele andere maten van fietssturen.

Super fijn fietsstoeltje en makkelijk te bevestigen.

Ik ben heel blij met deze aankoop. Dit is het enige fietsstoeltje dat past op mijn fiets, de adapter heeft niet veel ruimte nodig om op de fietsstang te bevestigen. Daarnaast ziet het er degelijk uit en is het makkelijk om je kindje erin te zetten en weer eruit te halen. Heel fijn dat de gespen apart vast en los kunnen. Wij hebben nu al veel fietsplezier met ons kleintje gehad. Aanrader is ook het windscherm! Heel makkelijk te bevestigen en de kleur maakt dat schemering van de zon niet sterk wee

Gute Qualität, schönes Design

Der Artikel ist wie beschrieben gut verarbeitet und optisch sehr ansprechend. Die Montage und Nutzung lief problemlos. Vielen Dank!

A joy for parents and kids alike

We could not be more pleased with this bike seat.

Top ervaring

Prima kwaliteit