Heel goed vol te houden zonder hongergevoel

Ik heb diverse sappenkuren geprobeerd, Sapje werkt voor mij het beste. Nagenoeg geen honger gevoel en de sapjes zijn prima te doen. Ik heb er zelfs nog 1 avond bij kunnen sporten.

Zeer over te spreken!

De detoxkuur van 3 dagen is me heel goed bevallen, tegen mijn verwachting in. Ik vond het vooral goed vol te houden door de soepen in kuur. De sapjes zijn heel lekker en (waarom ik deze kuur gekozen heb) allemaal op basis van enkel groenten. Ik raad de kuur sterk aan. Ik ga hem zeker nog een keer doen.

Een geweldige ervaring!!!!

Ik was wat sceptisch maar o wat ben ik dankbaar dat ik me eraan heb overgegeven. Ik begon met 3 dagen pretox waarbij de uitleg echt fantastisch is. Een kind kan de was doen. In het begin wat hoofdpijn maar door de uitleg wist ik dat het erbij hoorde dus tanden op elkaar en gaan! Wat een mooie ervaring heb ik gehad. Energie voor 10, geen honger, heerlijke sapjes en zo'n schoon gevoel van binnen. Geweldig!

De Detoxkuur 3 dagen is een absolute aanrader!

Ik heb veel andere aanbieders vergeleken, zoals DrBlend, Juisz, Juicebro, DrVeggie en Frecious. Maar uiteindelijk heb ik toch voor de detox kuur 3 dagen van Sapje gekozen. Op Google zag ik al dat Sapje de hoogste beoordeling van allemaal heeft. Daarnaast spreekt de authentieke en persoonlijke uitstraling van Sapje mij erg aan. Na de 3 dagen kuur te hebben gedaan, voelde ik mij kiplekker en gezond. De volgende keer wil de lat ietsje hoger leggen en ga ik denk ik voor de 5-daagse kuur van Sapje!