Heel tevreden!

De bezorging is stipt op de verwachte tijd en de kwaliteit is uitstekend. Ongelofelijk hoeveel zorg en aandacht er wordt aan deze kuur.

Echt de moeite waard!

Ik had eerlijk gezegd niet verwacht dat ik met zo veel energie uit mijn kuur zou komen. Het heeft geholpen met afvallen en fitter worden. Echt heel blij mee!! Zeker een aanrader!

Kon iedereen dit maar ervaren

1 en al lof over deze detox kuur + de sapjes. Ze zijn geweldig van smaak. Ik voelde me wonderwoman!

De detox kuur 5 dagen is een echte aanrader!

Ik heb veel andere aanbieders vergeleken, zoals DrBlend, Juisz, Juicebro, DrVeggie en Frecious. Maar uiteindelijk heb ik toch voor de detox kuur 5 dagen van Sapje gekozen. Op Google zag ik al dat Sapje de hoogste beoordeling van allemaal heeft. Daarnaast spreekt de authentieke en persoonlijke uitstraling van Sapje mij erg aan. Na de 5 dagen kuur te hebben gedaan, voelde ik mij kiplekker en gezond. De volgende keer wil de lat ietsje hoger leggen en ga ik denk ik voor de 7-daagse kuur van Sapje!