Voel me herboren

3 dagen geen koffie drinken, eten en alleen maar sap drinken was zeker een uitdaging maar het voelt achteraf wel enorm goed. Overigens heb je na 2 dagen al een stuk minder last van de ontwenningsverschijnselen. Dus misschien volgende keer 5 dagen? Er komt sowieso een volgende keer :D

Heerlijke sapjes!

Super fijne service van begin tot het einde. Het begint met hele duidelijke informatie op de website. Ik heb gekozen voor een 3-daagde sapkuur plus. Je wordt keurig op de hoogte gehouden van je bestelling en vooraf krijg je nog aanvullende informatie over pretox en aftertox met lekkere recepten. Veel makkelijker kan het niet gemaakt worden! Flesjes worden netjes in een doos voorzien van labels geleverd. Ik ga dit zeker nog een keer doen!

Krachtig

Pittig, maar voel me weer helemaal fit!

Ervaring +

Na de 5 daagse en 7 daagse detox kuur te hebben gedaan, dacht ik ik wil er nog meer uithalen. Ik heb de 3 daagse + kuur gedaan. de sapjes zijn net iets anders maar je voelt je zo schoon van binnen. De volgende keer doe ik de 5 daagse!