Mals vlees

Top vlees voor stoofgerechten

In stoofpot gebruikt. Supper mals vlees.

Top product

Mooi en heerlijk stuk vlees. Gebruikt om pulled beef te maken welke bij mijn gasten goed in de smaak viel.

OKish

OKish

Redelijk kwaliteit vlees

Er zat echter geen etiket op het vlees, waardoor houdbaarheid onduidelijk was. Levering door een niet gekoelde auto ( zaten wel koelblokken in de zak bij het vlees maar die waren al bijna ontdooid bij levering. Ik heb direct na levering gemaild over het ontbreken van het etiket en onbekende houdbaarheid; kreeg helaas 3 dagen later pas reactie dat ik het zelf na had moeten zoeken op de website.

Not really beef, but veal

Colour and beefiness not according to Black Angus beef. It feels more like veal steak. It was tender, but flavor for steak lower than expected.

Top stuk vlees

Mooi geaderd met vet. Heerlijk op de bbq gerookt! Vol van smaak en lekker sappig

Ik moet deze nog proberen

Geen mooie rode kleur zoals de foto. Vlees was mals. Verwarrende houdbaarheid datum.