Heel goed stuk vlees, 1 van de malsere picanha's die ik tot nu toe heb gegeten.

Goede service, goed verpakt, snelle levering.

Prachtig en lekker stuk vlees dat onze verwachting overtrof .

Picanha

Al meerdere keren besteld. Zo smaakvol en super lekker vlees.

Top stuk vlees

Erg lekker, zeker voor herhaling vatbaar

Heerlijk

Super mals

Mooi stuk

Heerlijk

niet vers

zie verhaal boven

top stuk vlees

Niks mis mee. mooi stuk vlees.

Erg mooi stuk vlees

Perfect op bbq, volg het recept op site

iets minder mals dan eerdere ervaringen

Meesterlijk picanha

Zeer goed!

Reageren snel op mail en erg vriendelijk. Alle negatieve reacties hieronder zijn voor mij niet van toepassing geweest. Zelfs de bezorg datum een dag naar voren kunnen halen! Top!

heerlijk

top vlees!

Top vlees en netjes bezorgd!

Vlees was erg goed! Iedereen heeft genoten van het vlees. Tips voor bereiding op de bbq waren super. Was mijn eerste keer om picanha te maken. Goed gelukt en voor herhaling vatbaar! Ga zeker nog eens bestellen!

BGE Klassieker met chimichurri!

Was niet eens nodig om te trimmen. Mooie vetlaag en deze even kruislings ingesneden. Ingesmeerd met olijfolie en maldon zeezout. Reverse sear toegepast dus in zijn geheel op de BBQ op ongeveer 100-110 graden tot een kern van rond de 48 graden. Daarna ingepakt en op hoge temperatuur nog even gegrild tot er een mooie korst op zat. (niet laten verbranden en niet direct boven het vuur.) Weer even rusten en als de kern rond de 55-58 graden is, mooi op de draad snijden en serveren met chimichurri :)

Picanha

Voor mij bet lekkerste vlees