Top kwaliteit

14 uur op de smoker, super resultaat. Erg fijn dat deze brisket niet enorm groot is, maar wel volledig is (point + flat)

Had gehoopt op iets meer vet tussen de flat en de point. Maar desalniettemin een mooi proces om een keer uit te voeren. Dat is het nadeel van online bestellen want dan kiest een ander je vlees uit. Maar dat hoort erbij en accepteer ik.

Good meat good quality

I was not expecting to receive a brisket that has THT datum which expires only 2 days after the arrival date. I am a bit disappointed.

Goed product, enorm van genoten!

Ik heb onlangs een brisket besteld en deze gerookt op een verjaardag. Qua prijs viel het me niet tegen. Een goede 4 kilo voor 85 euro leek mij in ieder geval heel schappelijk, zeker kijkend naar de kwaliteit. We hebben er met een hoop mensen enorm van kunnen genieten. Het enige (kleine) minpuntje vond ik persoonlijk dat er iets te veel vet van het vlees was verwijderd, met name van het platte deel.