Company

Location: Ede
State:
Country: The Netherlands
Phone/Email: +313 8700622

ProductIP is convinced that it is possible to supply the market with safe, healthy and environmentally-friendly products from a sustainable supply chain. Our product compliance management solution enables manufacturers, brand owners, importers and distributors to demonstrate that their products comply with the requirements from their clients, governments and consumers.

KiyOh principles:

• All customers are allowed to review
  • Reviews must meet the review guidelines
  • Checks to prevent fake reviews as much as possible: Read more.
  • Report abuse or other matters here.

ProductIP B.V.
29% (5)
71% (12)

Reviews

Positive
Ongedwongen sfeer en gezellige lunchtafel!

Marieke/ Nedac Sorbo
Duiven

Published on: 21/05/2019

Positive
De eerste cursus die exact de praktijk vertaald naar 'theorie'.
Suggestions
tip: wellicht leuk om bedrijfsprocessen van dichtbij te meten en hoe effectief het programma daadwerkelijk is.
Anita Gunther
Venlo

Published on: 17/05/2019

Positive
Ik vond het een ontzettend leerzame training waarbij er voldoende ruimte was voor 'echte' cases en vragen waar de deelnemers (ik) tegenaan lopen. Als werd duidelijk, met humor (belangrijk!) uitgelegd. De video's er tussendoor maken het minder droog. De pauzes tussendoor waren heel prettig om even de benen te strekken of wat te drinken.
Suggestions
Ik zou beter vermelden hoe je bij het gebouw komt, iedereen loopt denk ik bij de Keus binnen ;-)
Sheung/Capi
Hoofddorp

Published on: 16/05/2019

Positive
Sehr schöne überschaubare kleine Runde, so dass Fragen auch gleich bestellt und beantwortet werden konnten.
Suggestions
Genaue Spezifikation des Seminars. Ich hatte mir vorgestellt das mehr auf WEE, CE, Reach + ROHS und Dokumentationspflicht eingegangen wäre - so war es meines erachtens beworben.
Verena Raidsonic Technology GmbH
22926 Ahrensburg

Published on: 14/05/2019

Positive
Super war, dass wir die Themen der Präsentation direkt für Diskussionen aufgegriffen haben.
Gut waren auch die Beispielerzählungen, z.B. für Baumarktprodukte.
Insgesamt eine gute Atmosphäre, sowie Gruppengröße. Sehr sympatisch und nicht zu streng.
Suggestions
Das Networking nach Präsentationsende halte ich für besonders wichtig. Eventuell könnte man dies noch als echten Punkt mit in den Ablaufplan einbauen, da der Start sonst holprig ist und manche Besucher bereits die Veranstaltung verlassen.
Frederic
Hamburg

Published on: 04/04/2019

Suggestions
Training gaat met name in de middag te veel de diepte in
Jeroen/Nedac Sorbo

Published on: 12/02/2019

Viele Themen und Bereiche wurden angesprochen,
Trotz langer Präsentation wurde es nicht langweilig
Konkret auf Artikel eingehen und ggfs. als Beispiele nutzen
Nils Basdorf / GMS GmbH

Published on: 08/02/2019

DP factory

Published on: 07/02/2019

Positive
Mijn geluk was dat ik de enige cursist was en daardoor de training een matwerktraining werd. Er was alle ruimte om mijn vragen door te nemen.
Daarnaast is de laagdrempeligheid van ProductIP ook goed te merken tijdens de trainigsdag. Samen met alle aanwezige collega's lunchen heb ik als heel positief ervaren.

Miriam, Wibra

Published on: 08/01/2019