Bedrijfsgegevens

Plaats: .
Provincie: Berlijn
Land: Deutschland
Telefoon: 020-7018519

reBuy is het adres voor het verkopen van tweedehands elektronica. Bij reBuy kunt u al oude telefoons, tablets, camera's en consoles eenvoudig en veilig verkopen. Gratis verzending, vaste verkoopprijs en snelle verwerking.

KiyOh uitgangspunten:

• Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
Rebuy.nl
Legenda
> 90 days
30 - 90 days
< 30 days
258 beoordelingen (12 months)
542 beoordelingen (total)
23798 keer bekeken
87% beveelt dit bedrijf aan

Klantbeoordelingen

Pluspunten
Goedkoop product
Na 4 dagen is mijn pakketje nog steeds niet aangekomen. Ik ben bang dat dit oplichterij is. Ik heb een iPad air 2 besteld zaterdag op rebuy.
Rebuy weten jullie wat er aan de hand is?
Matthew

31/01/2018

Aanbeveling: Nee

Pluspunten
Got my Google Pixel 2 phone delived just in 3 days. They sell it "as new", it was a great price for the same phone.
Andrii
Haarlem Netherlands

12/01/2018

Aanbeveling: Ja

Pluspunten
Ik heb verder geen opmerkingen
In eerste instantie 120 euro bieden voor een iphone. Uiteindelijk na beoordeling nog maar 23,95 ervoor willen geven. Dat het toestel niet nieuw meer is ok, en dat ik als leek op telefoongebied misschien niet helemaal juist heb beoordeeld (hoewel ik dit wel aan de hand van de instructies op de site heb gedaan) snap ik ook nog. Grote zichtbare krassen en deuken werd er gezegd. De telefoon heeft altijd in een klaphoesje gezeten, en ben er altijd zuinig mee omggeaan. Ik snap niet hoe ze dan uiteindelijk 100 euro lager kunnen beoordelen.
Pieter
Pijnacker

11/01/2018

Aanbeveling: Nee

Pluspunten
Product als nieuw gekocht en was ook echt gloednieuw, geen enkel plekje of iets te vinden dat het ooit een gebruikt product is geweest.
Inclusief alle orginele accessoires in de orginele doos. Alleen maar lof!
De verzending via DHL vanuit Duitsland is ietswat traag. Na ontvangst van DHL doen ze er twee dagen over het pakket in Nederland te krijgen. De verzending neemt dus drie dagen in beslag. Dit is geen verbeterpunt, want ze geven dit netjes aan op de website.
Sander
Waalwijk

06/01/2018

Aanbeveling: Ja

Pluspunten
Levering en service desk.
Labels op de verpakking overeen laten komen met het product dat er in zit.
Stefan
Herwijnen

19/12/2017

Aanbeveling: Ja

Pluspunten
Ik kreeg elke keer een mail als er iets met mijn pakketje gebeurde, zodat ik op de hoogte was van alle stappen. Dit was heel erg fijn! In het begin vond ik het spannend hoe ik het geld van mijn account op mijn bankrekening zou krijgen, maar dit was zo ontzettend simpel!
Geen verbeterpunten
Daphne
Woerden

19/12/2017

Aanbeveling: Ja

Pluspunten
Snelle afhandeling en vertrouwd adres
Ben
Hoogvliet

17/12/2017

Aanbeveling: Ja

Pluspunten
Goede en snelle service
klant

Aanbeveling: Ja

Pluspunten
Gemakkelijk
Wanneer weet ik wanneer het bedrag wordt overgemaakt
Elvera Dohmen
Melick

Aanbeveling: Ja

Pluspunten
Makkelijk
Mag iets meer geld opbrengen?
Peter
Barneveld