9,8
17 beoordelingen
“Super gave lampen besteld, deze waren erg goed verpakt en verstuurd. In een woord een goede service” Lees meer >
Renate
“Ik had een bestelling geplaatst maar deze lamp bleek uitverkocht te zijn en daardoor had ik mijn bestelling geannuleerd. Er werd mij een andere lamp aangeboden maar ik dacht toen dat deze niet zou voldoen aan mijn wensen. Enige weken later was er een andere lamp binnengekomen bij Breman verlichting en Dhr. Breman was attent om mij hierover een e-mail te sturen. Ik had inmiddels ergens anders deze zelfde lamp al in backorder laten plaatsen en zou bericht krijgen wanneer deze lamp daar beschikbaar zou komen. Kreeg echter hiervan geen bericht en heb toen Dhr. Breman benaderd met nog wat vragen over 2 lampen om te bekijken welke van de 2 aan mijn wensen zou voldoen. Dhr Breman heeft toen foto┬┤s gemaakt om verschillen van afmetingen aan te tonen en toen heb ik een lamp besteld die Dhr. Breman mij eerder ook geadviseerd had. Ik ben zeer tevreden met deze mooie vloerlamp van Steinhauer en daarom heel veel dank aan de Firma Breman voor deze uitstekende service.” Lees meer >
ATL van Leur
Powered by Kiyoh