3,7
160 beoordelingen
“10 dagen geleden besteld, levertermijn onbekend, geen reactie op mail. Update: Het product werd uiteindelijk geleverd en ik ben er zeer tevreden over. Jammer dat de communicatie zo stroef liep. Ik vind het echt niet erg om een maand te wachten, maar als je hierover geen duidelijkheid krijgt, lijkt het alsof je wordt opgelicht.” Lees meer >
Carmen
“Het lijkt er haast op alsof er geen manier is om contact met Thermapen NL te krijgen. Hier iets schrijven is zowat mijn laatste hoop. 8 juni product retour gestuurd. Nooit bevestiging of geld terug ontvangen. 20 juni na meerdere keren bellen tijdens kantoortijden(met mededeling "wij zijn momenteel niet bereikbaar") contactformulier verstuurd. Tot op heden geen reactie. Weer paar keer geprobeerd te bellen(nog steeds niet bereikbaar) en toen stuitte ik op de klachtenlijst hier. Hopelijk kan ik hier geholpen worden maar jammer dat het zo moet. *edit* Uiteindelijk via hier contact gekregen en goed geholpen. Pakket is gevonden en geld is retour. Nog steeds jammer dat het op deze manier moest en er geen bereikbaarheid was via telefoon of contactformulier.” Lees meer >
Jean Claude
Powered by Kiyoh