9,4
264 beoordelingen
“Na ons bezoek in Broek op Langedijk waar we de ruime keuze aan stoffen konden bekijken, duurde het een maand of twee voordat de bank bij ons thuis stond. Ondertussen is deze niet meer weg te denken en dat naar grote tevredenheid.” Lees meer >
Frank
“De stalen die ik besteld had kwamen super snel binnen. En een afspraak maken om te gaan kijken in de showroom was ook makkelijk. Kleine maar gezellige showroom. We zijn toen super geholpen. Daarna is de bestelling via de site gegaan, maar ik werd wel nog gebeld met een bevestiging. Hierna ging is het helaas voor mij minder. De gemiddelde levertijd die op de site stond werd voor mij bijna 2 keer zo lang en er is geen enkele communicatie vanuit purewonen hierover geweest. Ik heb zelf moeten bellen en mailen. De communicatie na de bestelling was dus echt slecht. Toen ik belde en de bank er ineens wel was ging het wel snel. Ik kon makkelijk een afspraak maken en de dag voor de afspraak werd ik gebeld met een tijdsvlak van 2 uur. De bezorger kwam ook binnen deze tijd. Uiteindelijk ben ik superblij met mijn nieuwe loungebank, maar de communicatie had wel beter gemogen.” Lees meer >
Tessa
Powered by Kiyoh