8,9
49 beoordelingen
“Onze overkapping ca 24 m2 hiermee bedekt kwaliteit sedum is top, onderlagen heel makkelijk te verwerken kan alleen tip geven rekening te houden met gewicht sedum rollen, wij hadden rollen van 2 meter gebruikt konden deze met heftruck op het dak krijgen zo dat dit te doen is maar ook voor de prof wil ik mee geven als deze handmatig getild moet worden rol lengte van 1 meter te gebruiken. zijn tenslotte enorm blij met resultaat” Lees meer >
Arno
“Op 30 september werd, exact op het afgesproken tijdstip, het complete pakket netjes met de KooiAap op de oprit geplaatst. Wij (mijn zoon en ik) startten met het het leggen van 28m2 om 10.30 uur en waren om 16.00 uur klaar. Bemest, ingewaterd en wel. Ik moet toegeven dat mijn zoon daar bijzonder handig in is. Vandaag (11 december) heb ik voor het eerst onkruid geplukt: niet méér dan 1 velletje keukenpapier met grassprieten. Sedum groeit perfect, diversiteit is groot, oogt bijzonder mooi (zeker na nachtvorst). Sedum ligt op het platte dak van de garage en een deel van de woonkamer, wij zijn benieuwd naar het isolerend effect.” Lees meer >
Jo
Powered by Kiyoh