9,9
62 beoordelingen
“Gebruik sinds enige tijd diverse producten waaronder Profi Glass noem dit mijn "toverfles"> Profi6 ideaal voor bbq, gasfornuis en alles wat vet en vies is, even inspuiten afspoelen en "schoon". Voor mijn marmeren vloer gebruik ik Profi 6 PHNeutraal wat een zeer frisse appeltjes lucht heeft na het dweilen. Sinds vandaag gebruik ik Profi SpotClean voor vlekken in kleding. Was heel sceptisch omdat ik al 30 jaar ossegalzeep hiervoor gebruikte. Het resultaat is zeer goed. Voor je driemaandelijkse reinigings beurt van de wasmachine Profi6 LF Low Foam gebruikt, ook hier zeer tevreden over, voor mij geen azijn meer in de wasmachine. Tot slot gebruik ik ook de ontkalker voor de douche en wasbak. Ik uitermate tevreden over de producten. Zijn niet agressief in gebruik en ruiken fris.” Lees meer >
Joyce
“Wonderen bestaan echt. Al 6 jaar op zoek naar een schoonmaak middel voor mijn zeil in mijn huiskamer en keuken. Heb bijna alle schoonmaak artikelen bij de supermarkt en bouwmarkt gekocht om de zwarte waas maar vooral de zwarte aangekoekte vuil in de fijne nerfen te verwijderen.. Niks hielp, heb zelfs een behangstomer geprobeerd... Ik kwam Patrick tegen en ik vertelde hem van mijn probleem/obsessie met mijn vloer.. Hij vertelde over zijn schoonmaak lijn en adviseerde mij profi 6 ph neutraal... Vertelde mij uitgebreid hoe ik te werk moest gaan.... Bij thuiskomst meteen aan de slag gegaan...het is dat ik hier geen foto 's kan plaatsen van het resultaat... Maar dat spul in niet normaal.. Het zeil lijkt weer als nieuw... Zo schoon... 6 jaar ergenis... In een uurtje voorbij... Patrick.. Bedankt... Had je niet eerder mijn pad kunnen kruizen hihi... Nu nog dat glas spul van jou proberen.... Hou me vast ik kan niet meer stoppen hihi..” Lees meer >
Wim diesveld
Powered by Kiyoh