485 beoordelingen
“Ik heb met Maaike gebeld, en erg aardig en behulpzaam. Als ik weer iets nodig heb bestel ik zeker weer hier! Kan iedereen aanraden hier te kopen. Goede service!” Lees meer >
Jolanda
“De pistoolgreep van mijn Miele stofzuiger begaf het en dus keek ik snel bij de specialist www.stofzuigeronderdelen.nl. Maar omdat er meer pistoolgrepen zijn dan dagen in de week, en de modelnummers van Miele minder duidelijk zijn dan je mocht hopen, bestelde ik in eerste instantie de verkeerde. Dat bleek nadat het onderdeel - overigens lekker snel - geleverd werd. Stofzuigeronderdelen.nl gemaild en het probleem uitgelegd: wat nu? Terugsturen was nauwelijks de moeite waard, want dat zou aan verzendkosten bijna net zoveel zijn als die pistoolgreep kostte. Per omgaande mail (op zaterdag) kwam het antwoord: stuur maar niet terug en bestel de correcte - wij storten uw aankoopbedrag terug. Aldus gedaan en vanmiddag werd de nieuwe greep bezorgd; hij past. Inmiddels had ik het hele bedrag van de eerste bestelling teruggestort gekregen - INCLUSIEF de verzendkosten! Zo zie je het graag; wat een klantenservice!” Lees meer >
Leo
Powered by Kiyoh