9,6
534 beoordelingen
“Bartafel voor buiten met bijbehorende krukken en vloerkleed voor binnen aangeschaft. Goede prijs en uitstekende kwaliteit. De zaak is in een prachtig pand op een mooie lokatie. Clemens is een vakman in zijn vakgebied. Bezorging gratis en binnen 24 uur in Zundert.” Lees meer >
Jaap Lokker
“In één woord; een absolute aanrader! Na vele woonwinkels bezocht te hebben kwamen we aan bij Teak en Wood. Zonder verwachtingen zijn we de winkel ingelopen. Na een leuk gesprek met Clemens bleek hij alle meubels te kunnen leveren die we bij verschillende winkels hadden gezien. We hebben een afspraak gemaakt waarna we uitstekend advies kregen van Clemens en Margot over de materialen, kleuren en indeling van de meubels in ons huis. Uiteindelijk hebben we de stoelen, eettafel, salontafel, buffetkast en bank bij hen gekocht. De uitlevering verliep vlekkeloos. We konden de meubels opslaan in het magazijn totdat ons huis werd opgeleverd. Bij levering klopte alles zoals we hadden besteld, werden er gelijk viltjes onder alle poten gedaan en werd onze woonkamer ingericht. Ontzettend bedankt voor me mooie meubels en de fijne service!” Lees meer >
Tobias
Powered by Kiyoh