9,5
461 beoordelingen
“de uitleg in de winkel was geweldig , alle tijd en alle vragen werden goed en duidelijk uitgelegd. ook de levering van onze bestelde , meubelen was volgens afspraak, alles op uur en tijd. Ook de meubels zijn top. wij zijn heel tevreden over Teak -wood.” Lees meer >
kees Bemd van. den.
“De eerste kennismaking met Teak en Wood was erg aangenaam. We hadden het gevoel dat er naar onze noden en voorkeuren werd geluisterd en dat vertaalde zich uiteindelijk ook in een eetkamer, TV-meubel, side table en salontafel die helemaal naar onze wens waren! En toen gebeurde het... tijdens het laden van de vrachtwagen werd door een stom ongelukje onze kast zwaar beschadigd. Clemens nam meteen alle verantwoordelijkheid op zich en is ons toen op een heel correcte manier tegemoet gekomen. We kregen diezelfde morgen een bijna vergelijkbare kast te leen en 's middags vonden we al een mail in onze mailbox met verschillende mogelijkheden om alles in orde te krijgen. Duidelijk een firma en zaakvoerder die het vertrouwen meer dan waard zijn!” Lees meer >
Karin
Powered by Kiyoh