9,9
86 beoordelingen
“Ons alarmsysteem gaf op enig moment een melding dat de batterij van een sensor op was. Ik vond Arend Beveiliging als beste koop en bestelde een batterij. Na 2 weken was er nog steeds niets binnen en heb ik contact met hun opgenomen. Per direct stuurde Arend 2 nieuwe baterijen op. Toen deze na 1,5 weken nog steeds niet binnen waren heb ik weer gereageerd en hebben ze voor de 3e keer 2 baterijen opgestuurd. Ik geef hun dus een 10 voor hun geweldige service. Helaas kwam net iets later de 2e zending pas binnen. Mijn aanbod om de 3e verzending te vergoeden hoefde voor hun niet. Ze waren blij dat het gelukt was en ze een zeer tevreden klant hadden overgehouden. Dit is geen super goede beoordeling voor PTT, maar wel voor Arend beveiligingen. Zo een service heb ik nog nooit van mijn leven meegemaakt. Daar kunnen bedrijven als Apple etc. een voorbeeld aan nemen.” Lees meer >
Ger
“Erg prettig in communicatie. Reageert duidelijk en snel op onze mails en vragen. Adviseert en denkt mee over onze wensen, zodat we nu een alarmsysteem hebben waar we nu elke dag veel plezier van hebben. Echt een aanrader!” Lees meer >
Fran├žois Scheepers
Powered by Kiyoh