87 beoordelingen
“Arend Beveiliging heeft bij mij een alarm- en camerasysteem ge├»nstalleerd. De prijs was zeer concurrerend. Misschien zou je via internet na lang zoeken dezelfde producten iets goedkoper kunnen vinden, maar het dan mis je een groot voordeel van de service van Arend Beveiliging. Zij installeren namelijk niet alleen snel en correct, maar de after service is ook erg goed. Zeker bij een alarmsysteem is het belangrijk dat je dit koopt bij een bedrijf die zelf installeren en niet alleen systemen inkopen en verkopen. Ik heb na installatie enkele keren een vraag gehad en die ik werd heel snel geholpen. Het was geen enkele moeite voor Arend Beveiliging om even langs te komen als het mij zelf niet lukt om iets in te stellen. Ik kan niet anders zeggen dan dat ik zeer tevreden ben.” Lees meer >
Jeroen
“Ons alarmsysteem gaf op enig moment een melding dat de batterij van een sensor op was. Ik vond Arend Beveiliging als beste koop en bestelde een batterij. Na 2 weken was er nog steeds niets binnen en heb ik contact met hun opgenomen. Per direct stuurde Arend 2 nieuwe baterijen op. Toen deze na 1,5 weken nog steeds niet binnen waren heb ik weer gereageerd en hebben ze voor de 3e keer 2 baterijen opgestuurd. Ik geef hun dus een 10 voor hun geweldige service. Helaas kwam net iets later de 2e zending pas binnen. Mijn aanbod om de 3e verzending te vergoeden hoefde voor hun niet. Ze waren blij dat het gelukt was en ze een zeer tevreden klant hadden overgehouden. Dit is geen super goede beoordeling voor PTT, maar wel voor Arend beveiligingen. Zo een service heb ik nog nooit van mijn leven meegemaakt. Daar kunnen bedrijven als Apple etc. een voorbeeld aan nemen.” Lees meer >
Ger
Powered by Kiyoh