9,1
407 beoordelingen
“Mooie website, heel veel keuze. Nadat ik de vizierhelm had besteld, werd ik gebeld dat de helm helaas niet meer op voorraad was. Er werd goed meegedacht over een alternatief dat wel op voorraad was. Hoewel het alternatief iets duurder was, hoefde ik niets bij te betalen. Gisteren ontving ik de helm, en ik ben dik tevreden! Nu nog wachten op een dik pak sneeuw in Oostenrijk :).” Lees meer >
DeWit
“Na plaatsen van een bestelling krijg je de melding dat met in verlof is en de levering pas na vakantie het order zullen behandelen. Daarna blijkt maar 1 stuks meer in vooraad te zijn terwijl op de website nog altijd volop kan besteld worden (koppeling bestelling - voorraad ???). Er wordt lakoniek een mailtje gestuurd dat met bij derden opnieuw gaat bestellen en dat het "enkele weken" kan duren. Men zegt niet hoeveel. Maar dan gaat met alles zo snel mogelijk opsturen. Betaald hebben we wel al direct gedaan natuurlijk. Na het lezen van deze beoordeling toch nog de bestelde hoesjes gevonden en onmiddellijk opgestuurd samen met een presentje.” Lees meer >
Jean-Pierre
Powered by Kiyoh