8,7
25 beoordelingen
“Vandaag de kraan ge├»nstalleerd. Ook wij kwamen erachter dat er 1/2 duim aansluitingen zijn terwijl wij de standaard 3/8 duim hebben. Hiervoor aparte verloop stukjes moeten halen. Ook miste wij de stap over aansluitingen die aan de kokend water slang moeten. Dit hebben zelf moeten ontdekken. De gebruiksaanwijzing van de boiler is helaas nog steeds het engels. Ook zitten er bij het filter systeem, bij de aansluiting, blauwe halve plastic ringen, deze hebben wij verwijderd, maar daar staat nergens iets over beschreven. Op zich ging de rest van de installatie makkelijk. Boiler werkt. 98c graden straal is niet groot maar dat vind ik ook niet erg. De slang van filter naar boiler had in onze situatie iets langer mogen zijn. Wij hebben de zwarte matte en zijn al met al erg tevreden over het resultaat.” Lees meer >
Ineke Ligthart
“Erg mooie kraan, installatie is prima zelf te doen (alleen jammer dat er geen verloopkoppelingen bij zaten waardoor ik helaas naar een bouwmarkt moest gaan om ze te kopen). De boiler is van een mooie kleine afmeting en past makkelijk in het keukenkastje, het filter is met 2 schroeven eenvoudig in het keukenkastje te monteren. De keuze om de kokendheet-hendel rechts en de koud-/warmhendel-links te hebben zou een mooie optie zijn naar mijn mening.” Lees meer >
Erwin
Powered by Kiyoh