9,9
214 beoordelingen
“Het was alweer een tijdje geleden dat ik voor het laatst bij Beleza Pura ben geweest. Dit kwam helaas door corona en mijn persoonlijk nogal volle agenda. Mijn huid is een moeilijke (veel last van uitbraken). Maartje weet me altijd de goede vragen te stellen waardoor we samen tot de beste oplossingen en dagroutine voor mijn huid komen. Ik hou er nogal van dingen uit te proberen en ben slecht in het consistent volhouden. Voor je huid is dat wel echt nodig wanneer je het beste resultaat wilt bereiken. Maartje geeft me hier heel veel advies over en raad sommige dingen die uitprobeer ook echt af. De behandeling was nu iets anders dan ik normaal heb omdat ze met Craith producten heeft gewerkt. Ze ruiken heerlijk en dmv het algenmaskertje konden we goed zien wat de staat van mijn huid is. Ik kocht nog een peeling van Craith en ga met de Sckin acne Control aan de slag. Ik ging met een stralende en veel rustigere huid naar buiten en nam daarbij nog een portie motivatie om het thuis door te zetten mee! Bedankt weer Maartje!” Lees meer >
Kelly
“Superfijn product. Lief briefje erbij en extra producten om te proberen” Lees meer >
Anja
Powered by Kiyoh