Fijne en professionele rijschool

Een erg goede ervaring. Erg prettige sfeer in de auto en duidelijke lessen.

Uitstekende rijschool !

Ik ben perfect geholpen en in 1 maal geslaagd voor m’n b-e rijbewijs

Mijn ervaring: uitstekend

Ervaren rijschool

Helemaal prima

Duidelijk. Geen onzin praat of loze belooftes Zo zit het. Dit word er verwacht. En zet um op. Dat is de boodschap die gebracht. Helmaal goed

Zeer goeie rij school heb alles in één keer gehaald

Goed bedrijf leren je echt hoe je moet rijden

Goede lessen communicatie iets minder

Aan de rijlessen zelf heb ik niks op te merken hier was ik erg tevreden mee, wel heb ik gemerkt dat de communicatie tussen de instructeurs en andere medewerkers niet altijd even soepel loopt. Zo was er een cameratrit ingepland zonder dat mijn instructeur hier vanaf wist en is er over de telefoon een datum voor het examen gemaakt zonder te enig overleg met mijn instructeur.

Goeie les en snel afgereden

Goede ondersteuning

Ik ben heel goed geholpen, ze doen echt hun best voor je (bijvoorbeeld bij inplannen examens)!

Goede vertrouwde lessen.

De lessen waren goed. Het was duidelijk wat er moest gebeuren en de uitleg was goed. Ook werd er genoeg tijd voor je genomen. Onder andere om op de dingen te oefenen die je nog wat minder goed kan. Heel fijn en snel contact met de rijschool zelf.

Fijne service en medewerkers

Prima rijschool, voorbereiding op eerste examen kon beter

Pakket voor rijbewijs BE. Prima rijlessen gehad van een ervaren instructeur. Duidelijke aanwijzingen gekregen wat betreft rijden met aanhanger (controle) en aangepast rijgedrag in het verkeer. Tijdens eerste examen gezakt op te weinig/niet goed kijken in buitenspiegels. Dit was slechts kort in de lessen aan bod gekomen en nauwelijks op gecorrigeerd tijdens de lessen. Bij de tweede keer op examen, meer aandacht aan besteed in de voorafgaande les en toen wel gehaald. Beter om hier voor het eerste examen meer aandacht op te leggen en evt (nog) een extra les te adviseren. Zeker als iemand nauwelijks ervaring heeft met rijden met aanhanger. Of je een extra les wil, werd erg open gehouden. Goed om hier iets sturender in te zijn.

Duidelijk, rustig, professioneel en op je gemak stellen.

Zie hierboven

Top instructeur, heeft passie voor z’n vak

Ben 56 jaar en heb een e-achter b rijbewijs nodig voor onze vakantie volgend jaar. Ik woon in Amsterdam, maar ben toch gaan lessen in Haarlem , wat een super beslissing is geweest. Haarlem is rustiger, en geen fietsers & brommers die naar wat doen . Ben gaan lessen bij verkeersschool Wijers, wat erg goed bevallen is, . Gewoon een top rijschool, ga ook maar mijn motor rijbewijs halen bij Wijers. Mvg Robert Sont

Goed.

Grote dank aan Gerard

Goede ervaring

Goede instructeurs en het is gemakkelijk om lessen af te spreken.

Erg goede rijschool

Een gele goede rijschool om je autolessen te nemen. Het enige wat jammer was dat in de laaste 6 weken voor mijn rijexamen ik maar 1 les heb kunnen nemen doordat ze te vol zijn.

Super rijschool

Erg duidelijk in uitleg en begeleiding. Aandader!

Goede begeleiding

Prima instructies

Fijn meegedacht ivm persoonlijke omstandigheden.

Genoeg lessen laten nemen om in 1x mijn examen te halen!

Erg fijn dat de theorie cursus aangeboden wordt,erg leerzaam.

Super !

Lekker duidelijk super aardige mensen

Fijne rijschool met goede les!

Ik heb mijn BE gehaald bij verkeerschool Weijers. Na eerste kennismakingsles eerlijk te horen gekregen dat geen extra les nodig is. Duidelijke instructie. Niks op aan te merken!

Heel tevreden!

Hele fijne rijschool. Goede communicatie en heel veel geleerd van Ibo. Hele vriendelijke, duidelijke en vlotte instructeur waarbij ik mijn motorrijbewijs met veel plezier (en in een keer) heb gehaald!

Behulpzaam en vriendelijk

Weijers is een top verkeersschool ze helpen goed je kan alles aan ze vragen. Ze regelen alles voor je ik nooit een probleem gehad leuke en goede rijinstructeur. En zetten hun schouders onder alles.

Zeer goede instructeur.

Zeer professioneel, kordaat en geduldig.

Klantenvertellen Reviews