Goede begeleiding!

Rijbewijs C1 na twee theorie examens en praktijklessen met examen gehaald. Theorie boeken waren duidelijk. De online materialen en oefeningen hebben goed geholpen bij de voorbereiding voor het (toch pittig) examen.

Gezellig

Ik heb een hele fijne en gezellige tijd gehad mij Verkeersschool weijers. Een grote aanrader!

Fijn maar wel slordig

Ten eerste erg goeie theorie lessen gevolgt. Daarna heerlijk gereden met de instructeur. In totaal, voor mn examen, voelde ik mij erg relaxed en goed voorbereid. En natuurlijk geslaagd in 1 keer.

Niet zeer goed

De rij-instructeur was heel erg fijn, legde goed uit, gaf goed les. Het meerendeel van de tijd dat ik met Weijers heb gesproken over inplannen van lessen/examen waren ze onvriendelijk en soms waren ze echt bot. Ze maakte afspraken zonder toestemming, ze sjoemelden met lesdagen en met lestijden en als je ze op een fout wijst zijn ze vaak onvriendelijk. Kortom: top rij-instructeur, slecht bedrijf

Duidelijk uitleg en vriendelijke mensen.

uitstekend ervaring

Prima geholpen bij het halen van mijn C1-opleiding. Rustige, duidelijke aanwijzingen waar het goed ging maar ook waar het beter kon (en moest). Daardoor in een keer gehaald, mag nog belangrijker, veel meer inzicht gekregen wat belangrijk is, waarom en waar goed op te letten.

Superfijne rijschool!

Ik heb hier ongelofelijk fijn gelest! De instructeur geeft je echt het vertrouwen mee, waardoor je snel en met het goede gevoel je rijbewijs haalt. Echt een aanrader!

Erg goed

Mijn ervaring bij Weijers was erg goed. Het enige wat ik minder vond is het rijden van dubbele uren. Je bent hierdoor heel snel door je aantal lessen heen terwijl je vaak maar 1 uur en 40 minuten rijd. Lessen van 1 uur zouden beter zijn, ookal maak je dan minder meters in 1 les

Leuke rijlessen top

Gelachen en geleerd in de auto!

Rijles tot je echt zelfstandig klaar bent om de weg op te gaan

Ik vond het heel prettig dat we precies genoeg lessen konden afspreken gewoon na de les even kijken waar sta je en wat heb je nog nodig. Ik wilde met de trailer met mijn paarden op pad kunnen en voelde mij ook de eerste keer na het behalen van mijn rijbewijs comfortabel en zelfverzekerd! Ik wist ik er klaar voor was en had niet zo snel mogelijk een aanvulling op mijn rijbewijs gehaald.

Zeer positief

Leuke en leerzame rijschool !

Goede begeleiding naar m’n rijbewijs

Prettige sfeer, goede instructeurs. De communicatie verliep soepel. In een keer bijzondere verrichtingen en helaas door Corona even moeten wachten tot ik examen verkeersdeelneming kom doen. Viel me zeker op m’n motorfiets.

BE rijlessen waren perfect

Les gehad van Peter en Rolf, lessen waren leuk, gingen perfect en ik werd enorm goed voorbereid op het examen aanhangwagen. Helaas, door eigen fouten, het examen niet in één keer gehaald, maar de tweede keer was ik nog beter voorbereid!

Prima geregeld door het Weijers Team!

Vooral dank aan Peter voor de vrachtwagenlessen.

Uitstekende rijschool met veel ervaring!

Zeer ervaren rijschool met competente instructeurs! Luisteren goed en hebben geduld!

Hier leer je ECHT rijden

Zeer professionele motor rijlessen gehad. Ik heb rijles gehad van alle instructeurs, en ze leren je allemaal heel professioneel veilig en vlot te rijden. Je leert meer dan alleen even je examen halen.

Optimaal!

Aanhangles beginner gehad met gelijk examen. Top! Goeie duidelijke instructies. Neemt de tijd voor je om je eigen fout weer te verbeteren.

Super professionele rijschool

Drie zeer goed instructeurs. Snelle behandeling in aanvragen en inplannen!

Top E rijles gehad en in 1x geslaagd.

Willem heeft me in twee lessen de fijne kneepjes geleerd. Thanx Willem. Groeten Nico.

De rij instructies worden rustig en helder uitgelegd. Als je zelf vind dat de oefening niet naar jou zin is gegaan krijg je gewoon weer een nieuwe kans om te oefenen totdat je zelf tevreden bent. Ook kan je tijdens de les lekker over koetjes en kalfjes praten waardoor je de tijd vergeet en de les ook leuk is.

Uitstekende begeleiding van ervaren instructeurs!

Voor mijn motorrijbewijs bij Weijers lessen gevolgd. Uitstekende begeleiding gehad vanaf de start door zeer ervaren instructeurs. Ze zijn flexibel in lestijden en nemen goed de tijd voor je eigen ontwikkeling, ook wanneer je met iemand anders samen lessen hebt. Motoren zijn de juiste om op te leren. Ik raad Weijers bij iedereen aan die het voornemen heeft om zijn motorrijbewijs te halen. Je gaat met zelfvertrouwen je examen in, waardoor - in mijn geval - je voor beide examens in een keer slaagt. Mijn complimenten aan de instructeurs en de collega’s van de planning!

Super !!

Ik vond het heel fijn lessen bij deze verkeersschool

Echt helemaal top en zeer professioneel

Ik heb het super leuk gehad, alles was goed geregeld en leuke rij instructeurs en instructrices. Ik zou het iedereen aanraden. Gr, Nina

zeer prettige en goede instructeurs

ik heb een zeer goede ervaring met de verkeersschool ze hebben mij in drie weken begeleid naar mijn examen voor rijbewijs c.

Klantenvertellen Reviews