Goede, rustige en motiverende instructeurs die effectief opleiden.

Degelijke no nonsens rijschool met een vriendelijke service.

Ik heb een goede ervaring met rijschool Weijers omdat alles goed was geregeld en afspraken zijn nagekomen.

Fijne en kwalitatieve rijschool

Zowel mijn brommer- als autorijbewijs bij Verkeersschool Weijers gehaald. Hele fijne sfeer en doen er alles aan om jou zo goed mogelijk op weg te helpen. Bovendien een hele fijne docent gehad, stelde mij enorm op m'n gemak en zowel mee gelachen als veel van geleerd. Zeker een rijschool om aan te bevelen.

Fijne Rijschool.

Ik heb de dagcursus voor mijn BE rijbewijs gevolgd bij verkeerschool Weijers. De mannen hebben mij duidelijke instructies geveven en aangegeven wat hun verwachtingen waren voor het examen en de rijlessen. ik ging met goede moed en vertrouwen mijn examen in. Dat is erg belangrijk. Fijne rijschool!

Relaxe ontspannen sfeer

Het Ging snel de lessen ,veel geleerd het is dat ik geslaagd ben anders zou ik het zo overnieuw doen

Betrouwbaar en professioneel

Degelijke rijschool, leggen alles zeer goed uit in de les. Bereiden je goed voor op het examen. Zeer goede ervaring.

Goede rijschool

Goede begeleiding gehad. En in 1 keer geslaagd voor mijn scooterrijbewijs.

Fijne instructeurs

Ik ging voor mijn BE rijbewijs. Ik heb alle 3 de instructeurs gehad en ik vond ze allemaal heel prettig. Ze hebben goed ingeschat dat ik nog een extra les moest inplannen voor mijn examen dag. Die les gaf inderdaad net het beetje extra zelfvertrouwen wat mij deed slagen. Bedankt!

Top goede rijschool met goede instructeurs

Zeer goed..!

prettige ervaring

prettige feedback van Gerard , begeleiding rijtest top, algemeen fijne rijschool

vriendelijk en behulpzaam

heb aanhanger gedaan en ben goed begeleid, vind het alleen jammer dat er elke keer een andere instructeur is, instructies worden door iedereen ander gegeven en in andere woorden waardoor ik soms dingen niet goed begreep, maar uiteindelijk is alles gelukt.

uitstekkend behandelt.

goeie instructeurs.

Goede rijschool!

Snel geregeld en goede les

Ik kwam bij de rijschool binnen en binnen een weekje was alles top geregeld. De eerste les ging goed en goede instructeur, hij was gezellig en legde alles goed uit. De les voor het afrijden eigenlijk hetzelfde alleen was die meneer iets minder vrolijk dan de meneer die ik de eerste keer had. Maar ook deze meneer deed het verder top!

Prettige ervaring

Rijschool wijers heeft mij op me gemak gesteld zodat ik voldoende zou halen op het praktijk examen voor de brommer. Ik raad deze rijschool zeker aan!!

Fijne lessen

Prima geregeld

zeer goed

Ik heb verkeersschool Wijers benaderd voor het halen van mijn E-rijbewijs. Ik had het standaard pakket. Na de eerste les was al snel duidelijk dat ik nog wat extra uren les nodig had. Ik heb dan ook direct 2 uur kunnen inplannen. Voordat ik praktijkexamen deed heb ik ook nog les gehad. Willem de instucteur stelde mij op mijn gemak en legde duielijk uit wat mij te wachten stond. Door de goede lessen en uitleg heb ik binnen 2 weken mijn E-rijbewijs gehaald.

Duidelijke instructie en fijne sfeer

Eindelijk een rijschool waar de lesmethode aangepast wordt op wat voor mij werkt, oefeningen op niveau, concrete referentiepunten om op te letten tijdens het rijden en een korte evaluatie na de les. Ik heb op een prettige, efficiënte manier lesgekregen en rij nu veilig en vol vertrouwen. Wijers en m.n. instructeur Diana, bedankt!

Goede rijsschool

Ik werd netjes geholpen per telefoon en werd gezegd dat ik 4 uur rijles zou hebben maar heb maar 3 uurtjes gehad dus dat is mijn enigste min punt maar ik ben geslaagd en voor de rest een top rijschool!

Leuke en leerzame rijschool!

Ik heb met plezier gereden bij verkeersschool Weijers! Ze nemen de tijd voor je waar het nodig is en helpen je waar het nodig is! Ik raad verkeersschool Weijers zeker aan!

Leuke mensen, goede ervaren instructeurs

Je moet wel goed vooruit plannen want soms kan het aardig druk zijn.

Super klantgerichte verkeersschool

Zeer vriendelijk, meedenkend, flexibel, klant- en servicegericht. Mijn dochter heeft nu net haar AM rijbewijs gehaald en ze gaat hier zeker ook haar autorijlessen nemen. Echt aan te raden om hier te gaan lessen!

Goede lessen

Het waren goede lessen waarbij je alles stap voor stap doornam. Duidelijk aangegeven. Fijn om bij Wijers les te hebben.

Goede begeleiding!

Rijbewijs C1 na twee theorie examens en praktijklessen met examen gehaald. Theorie boeken waren duidelijk. De online materialen en oefeningen hebben goed geholpen bij de voorbereiding voor het (toch pittig) examen.

Gezellig

Ik heb een hele fijne en gezellige tijd gehad mij Verkeersschool weijers. Een grote aanrader!

Klantenvertellen Reviews