Goede rijschool met betrouwbare en vaardige instructeurs en aardige mensen

Ik heb een fijne ervaring gehad bij Weijers. Vanaf de proefles was iedereen die er werkt heel vriendelijk en behulpzaam en door de coronalockdowns heen was de communicatie goed. Ik heb bij Diana gereden en ze gaf me altijd zelfvertrouwen en een duwtje in de rug wanneer dat nodig was. Er hing ook een prettige sfeer tijdens de rijlessen en ik voelde me goed voorbereid op het examen. De camerarit vond ik erg handig om bepaalde gewoontes op te merken en ik ben uiteindelijk met 30 lessen geslaagd.

Prima rijschool

Prettige rijleraren, aardig en geduldig!! Kon snel herexamen doen! Wel duurde het lang voordat ik mijn praktijk had ingepland, maar dat kwam misschien ook door de twee lockdowns tussen door.

Ik heb mijn C rijbewijs gehaald bij Weijers en zal zeker terug gaan als ik mijn CE rijbewijs ga halen. Het lesrooster is erg duidelijk en overzichtelijk online in te zien. Het enige minpuntje is dat er geen ruimte is om te oefenen voor de toets "gesloten terrein", maar al met al zou ik ze zeker aanraden. Arno

Alles was altijd goed geregeld

Als er iets veranderde werd ik gebeld en ik kom zelf makkelijk contact met jullie krijgen. De lessen zelf waren ook altijd erg goed.

Een hele goede rijschool betere bestaat niet

Super duidelijk!

duidelijke uitleg en geen druk

Geweldige hulp een gefocesd op de leerling

Perfect Enorm leuke instructeurs en instructrices Goede sfeer Erg leerzaam

Prettige rijschool

Er werken vriendelijke mensen die goed met je mee denken als het gaat om de lessen en examens. Ik heb de lessen als prettig ervaren.

Top rijschool!

Uitstekende rijschool met instructeurs die zoeken naar manier waarop jij het best informatie verwerkt en leert

Hele fijne rijschool

Ik ben ontzettend blij dat ik bij Verkeersschool Weijers heb gelest. Ik heb met meerdere instructeurs gereden en ik heb het bij hen allemaal hartstikke naar mijn zin gehad. Er is altijd een leuke sfeer en ze doen echt hun best om er voor te zorgen dat je snapt wat je moet doen en dit ook goed uit kunt voeren. Ook zijn ze erg behulpzaam met lessen inplannen. Zeker een rijschool om aan te raden.

Vinden altijd een passende oplossing!

Ondanks de verschillende lockdowns én mijn verhuizing naar de andere kant van het land heeft Verkeersschool Weijers goed mee gedacht. Ik ben blij dat ik mijn rijbewijs heb gehaald. Het was erg fijn om theorie uitleg te krijgen in een lokaal, dit zorgde er voor dat ik met veel vertrouwen het theorie examen in ging. Ook was het fijn om de camera rit te hebben, hierdoor had ik inzicht in mijn sterke en zwakke kanten en wist ik precies waarop ik mijzelf kon verbeteren.

professioneel en goede lessen

Heel tevreden over de rijschool ! Erg professioneel, goede lessen, goede communicatie en een prettige sfeer.

Een hele goeie rijschool met veel ervaring en goed opgeleiden mensen die weten wat ze doen. Zeker een aanrader om hier te lessen.

prima rijschool!

De rij instructeurs waren van goede kwaliteit. De lessen waren niet alleen om voor te bereiden voor het examen maar ook voor veilig rijden na het examen. Het enige verbeterpuntje is het inplannen van de lessen. Tijdens de corona was het erg druk en daardoor moeilijk om een les in te plannen. Alsnog gehaald dus naar mijn idee prima opgelost!

prima rijschool, zeker aan te bevelen

goede instructeurs, vriendelijke backoffice, degelijke opleiding. als je voor kwaliteit gaat moet je hier gaan lessen.

Top ervaring

Leuke goede rijschool, heb er een top ervaring gehad en goede leermeesters

Degelijke rij opleiding

Prettige mensen, goede instructeur, duidelijke afspraken

Goede begeleiding naar mijn rijbewijs!

Ondanks door de verplichte pauze door corona mijn lessen weer kunnen oppakken en heel fijn begeleid. En hierdoor in 1x mijn rijbewijs!

Prettige en duidelijke uitleg!

Voor het halen van E achter B bij Weijers geweest. Vriendelijk ontvangen en duidelijke uitleg gehad wat er verwachten valt. Goede instructie van de instructeurs. Prima ervaring verder.

Goeie ervaring met de E achter B cursus

Instructeur was correct en zeer ervaren. Handige tips ,rustige manier van lesgeven.

Een super gezellige en flexibele rijschool!

Ik moest mijn rijbewijs in een korte periode halen en dat was bij Weijers geen enkel probleem! Ze hebben alles voor me perfect ingepland en ben binnen 1.5 maand in 1x geslaagd.

Mijn ervaring was uitstekend!!

Geslaagd!

Aardige en blijkbaar goede instructeur. Met minder dan 3 uur les geslaagd

Top ervaring

Super goede rij instructeurs en ook nog is gezellig! Super fijne ervaring gehad!

Klantenvertellen Reviews